1. Αδελφοποίηση με Λύκειο Παραλιμνίου
ΣΚΟΠΟΣ: Αδελφοποίηση με το Λύκειο Παραλιμνίου Κύπρου
|
Συντονιστής: Πράπας Κωνσταντίνος
7/12/2021
Η αδελφοποίηση με το Λύκειο Παραλιμνίου εγκρίθηκε! Μπορείτε να δείτε στο blog του σχολείου μας εδώ την ευχετήρια κάρτα που κατασκεύασαν οι μαθήτριες Μαριάνθη Αρματά και Μαρία Βολονάκη για να την στείλουμε στους Κύπριους αδελφούς μας.
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/02/26/quot-eleni-quot-to-poiima-toy-giorgoy-seferi-se-apaggelia-4-mathitrion-tis-a-lykeioy/?fbclid=IwAR1DMOY31OZcNZW0eHpmSw6phOlP2mZMqjMLgg6VET1fHPi8TetZzb5Bpeg
Παρουσίαση -Λύκειο Παραλιμνίου
Αδελφοποίηση του ΓΕΛ Κρεμαστής με το Λύκειο Παραλιμνίου Κύπρου
2. Αναβάθμιση ψηφιακού περιβάλλοντος
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΣΚΟΠΟΣ: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
Ειδικότεροι στόχοι:
|
Βασιλώτος Μιχαήλ
Βαφείδης Γεώργιος
Παπασταματάκης Σταμάτιος
Ρένεσης Γεώργιος (Συντονιστής)
1. Στις 29/10/2021 ξεκίνησε η λειτουργία της νέα μας ιστοσελίδας σε περιβάλλον wordpress.
Το σχολικό δίκτυο μας έδωσε το προσωρινό URL της σελίδας: https://lyk-kremast.dod.sch.gr/
Δημιουργήθηκαν το μενού , οι σελίδες και οι κατηγορίες. Στις 30/10/2021 δημοσιεύτηκε το πρώτο μας άρθρο και από τότε η σελίδα ενημερώνεται καθημερινά
2. Στις 8/12/2021 η σελίδα μας είχε συνολικά 1.000 μοναδικούς επισκέπτες και 3.421 επισκέψεις.
3. Μέχρι σήμερα 15/12/2021 έχουν αναβαθμιστεί πέντε (5) σταθμοί εργασίας σε τρία επίπεδα: δίσκοι SSD, μήμες RAM και λειτουργικό σύστημα.
4. Στις 3/2/2021 μετά από αίτηση μας το σχολικό δίκτυο έκανε το URL της σελίδας: https://lyk-kremast.dod.sch.gr/ τo επίσημο URL της ιστοσελίδας του σχολείου μας και καταχωρήθηκε στις μηχανές αναζήτησης. Συγχρόνως στο URL της παλιάς ιστοσελίδας προστέθηκε η λέξη old .
5. Στις 10/3/2022 ξεπεράσαμε τους 5.500 μοναδικούς επισκέπτες.
6. Στις 8/4/2022 η αναζήτηση στον google οποιασδήποτε φράσης που περιέχει τις λέξεις Λύκειο Κρεμαστής έχει σαν αποτέλεσμα στην 1η θέση την ιστοσελίδα μας. Δείτε εδώ
3. Δημιουργία ταξιδιωτικού χάρτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ-ΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΣΚΟΠΟΣ: Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
Ειδικότεροι στόχοι:
|
Γιαννακιτσίδου Ευθυμία (Συντονίστρια)
Καντιμοίρη Παρθένα
Κατσιαφλιάνη Τατιάνα
Επίσκεψη του ΓΕΛ Κρεμαστής στην ΑΣΤΕΡ στο πλαίσιο του προγράμματος e-twinning
Ενημέρωση για τον τουρισμό στο πλαίσιο του προγράμματος e-twinning
Εκπαιδευτική επίσκεψη στις Πηγές Καλλιθέας και στην Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου
Ψηφιακός τουριστικός χάρης στο πλαίσιο του προγράμματος e-twinning
4. Εθελοντικές – Κοινωνικές δράσεις
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΣΚΟΠΟΣ: Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΩΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ |
Διβάνη Αναστασία
Κωστής Νικόλαος (Συντονιστής)
Μαγαλιός Βάιος
5. Έρευνα για εξωσχολικές δραστηριότητες
ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΚΟΠΟΣ: ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ |
Ειδικότεροι στόχοι:
|
Κατσίλλη Μαρία (Συντονίστρια)
Λουκάς Κυριάκος
Ρένεσης Γεώργιος
- Στις 9/12/2021 έγινε η συγκέντρωση των μαθητών και ενημερώθηκαν για την συγκεκριμένη δράση. Χωρίστηκαν σε ομάδες για να συντάξουν τις κατάλληλες ερωτήσεις για την δημιουργία του ερωτηματολογίου της έρευνας.
- Στις 17/12/2021 συγκεντρώθηκαν οι ερωτήσεις που πρότεινε κάθε ομάδα και τους ανατέθηκε, με καθοδήγηση από τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς, να επιλέξουν τις καταλληλότερες, ώστε να συνταχθεί το τελικό ερωτηματολόγιο.
- Στις 22/12/2021 διανεμήθηκαν, πιλοτικά, μερικά ερωτηματολόγια για χρονομέτρηση και εντοπισμό τυχόν λαθών.
- Στις 10/1/2022 συγκεντρώθηκαν τα διορθωμένα ερωτηματολόγια της κάθε ομάδας και στην συνέχεια με την ομαδοσυνεργατική μέθοδο καταρτίστηκε το τελικό ερωτηματολόγιο. Δείτε το ερωτηματολόγιο εδώ
- Στις 20/1/2022 ξεκίνησε η διανομή του ερωτηματολογίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα τριών τμημάτων, ενός από κάθε τάξη, για συμπλήρωση.
- Στις 28/2/2022 ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση και καταγραφή των δεδομένων των ερωτηματολογίων της έρευνας.
- Στις 8/3/2022 ξεκίνησε η εισαγωγή των δεδομένων στο πρόγραμμα υπολογιστικών φύλλων Εxcel.
- Στις 31/3/2022 ολοκληρώθηκε η εισαγωγή των δεδομένων στο excel και η ακολούθησε η παρουσίασή τους με πίνακες και γραφήματα.
- Στις 14/4/2022, οι μαθήτριες/-τές, εξήγαγαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους χρησιμοποιώντας εργαλεία της περιγραφικής Στατιστικής.
- Στις 5/5/2022 είχαν επιμορφωτική συνάντηση με εξειδικευμένο επιστήμονα, προκειμένου να βοηθηθούν στην εξαγωγή και επαγωγικών στατιστικών αποτελεσμάτων. Με αυτόν τον τρόπο, εκτίμησαν τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού, ολοκληρώνοντας τα αποτελέσματα της έρευνάς τους.
Επιμορφωτική συνάντηση στο πλαίσιο της δράσης στη Στατιστική
Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ
6. Ενημέρωση γονέων
ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΣΚΟΠΟΣ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ειδικότεροι στόχοι:
|
Καμπουράκη Αντωνία (Συντονίστρια)
Τσαρούχας Γεώργιος
Χαραλάμπους Αναστασία
Ενημερωτική συνάντηση με θέμα: “Παιδιά με άγχος-Γονείς σε σύγχυση”
https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ba%cf%84%cf%85%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%b4%ce%ad%cf%82-%cf%83%ce%b5-%ce%b5/
7. Ομάδα φιλαναγνωσίας-Σχολική εφημερίδα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ – ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΣΚΟΠΟΣ: Να προωθηθεί η φιλαναγνωσία στα παιδιά και να δημιουργηθεί ιστολόγιο (blog) στη σχολική μονάδα που να καλύπτει τις σχολικές δράσεις και ευρύτερα θέματα που απασχολούν τη σχολική κοινότητα.
Ειδικότεροι στόχοι:
|
Πράπας Κωνσταντίνος
Χατζηνικόλα Τσαμπίκα (Συντονίστρια)
“Στη Δυτική όχθη” το blog των μαθητών
Συμμετοχή σε εκδήλωση για τη φιλαναγνωσία και τις εφηβικές λέσχες ανάγνωσης 26-11-2021
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/02/02/quot-i-diatrofiki-anasfaleia-quot-toy-giorgoy-papastamataki-g2/
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/02/06/quot-i-fygi-quot-poiisi-tis-mathitrias-vasilikis-kotsifoy-toy-g2/
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/02/15/quot-i-porta-quot-poiima-tis-chrysoylas-kyriazi-g2-empneysmeno-apo-ena-poiima-toy-miroslav-choloymp/
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/02/quot-polemos-quot-antipolemiko-poiima-tis-annas-vogiatzi-kai-toy-stelioy-kavesoy-v1/
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/07/quot-persino-kalokairi-quot-poiisi-apo-4-mathitries-toy-v4/
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/07/entyposeis-mathiton-tis-omadas-filanagnosias-apo-to-vivlio-quot-to-paidi-toy-noe-quot/
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/10/o-alexandros-katinas-mathitis-tis-a-taxis-diavase-kai-sas-proteinei-to-deytero-vivlio-tis-leschis-filanagnosias-toy-gel-kremastis-quot-egklima-stin-archaia-agora-quot-tis-claude-mosse-quot/
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/08/i-dikaia-ziaki-mathitria-tis-a-taxis-gel-kremastis-diavase-kai-sas-proteinei-to-deytero-vivlio-tis-leschis-filanagnosias-toy-gel-kremastis-quot-egklima-stin-archaia-agora-quot-tis-claude-mosse-quot/
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/13/i-niki-ntenta-toy-a2-perigrafei-to-vivlio-quot-egklima-stin-archaia-agora-quot/
https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/16/oi-skepseis-moy-pano-sto-vivlio-egklima-stin-archaia-agora-tis-smaragdas-koykia-a2/
8. Πρόγραμμα Connect
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ CONNECT – ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HORIZON 2020 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΚΟΠΟΣ: Οι εκπαιδευόμενοι να μάθουν τις επιστήμες μέσω της επιστημονικής μεθόδου και να αποκτήσουν κίνητρα για να ακολουθήσουν σταδιοδρομία στο πεδίο των επιστημών.
Επιμέρους στόχοι: Οι μαθητές/ριες
|
Μαγαλιός Βάιος
Τσαγγάρι Σεβαστή ( Συντονίστρια )
9. Πρόληψη και αντιμετώπιση κρίσεων
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ
ΣΚΟΠΟΣ: ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
Ειδικότεροι στόχοι:
|
Διβάνη Αναστασία
Καμπουράκη Αντωνία-Ειρήνη
Κωστούλα Βασιλική
Χαλκιαδάκη Μαριάννα
Χρονοπούλου Ελένη ( Συντονίστρια )
https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%ba%ce%bb%ce%ae%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%ac%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b5%ce%bc%ce%b2%ce%ac%cf%83%ce%b5%cf%89%ce%bd/
https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%af%ce%b1-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9-%ce%b5%cf%85%ce%b1%ce%b9%cf%83%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%af%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%82/
10. Συμβουλευτική ενδυνάμωση μαθητών
ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΘΕΣΜΩΝ
ΣΚΟΠΟΣ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΘΕΣΜΩΝ
Ειδικότεροι στόχοι:
|
Διβάνη Αναστασία ( Συντονίστρια )
Κωστής Νικόλαος
Τομάζου Άννα
Tipping point με θέμα “Γυναίκες που καινοτομούν – Κατακτώ τα όνειρά μου”
Tipping point με θέμα “ευαισθητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος”
Tipping Point για την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση
https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ba%cf%84%cf%85%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%b4%ce%ad%cf%82-%cf%83%ce%b5-%ce%b5/
Οργανόγραμμα προγράμματος e-twinning
11. Συμμετοχή σε διαγωνισμούς
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
ΣΚΟΠΟΣ: Ο συντονισμός των διαγωνισμών σε επίπεδο σχολικής μονάδας
Ειδικότεροι στόχοι:
|
Πανταζής Σπυρίδων
Πράπας Κωνσταντίνος ( Συντονιστής )
https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2021/11/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%bf-%ce%b8/
12. Συμμετοχή σε επιμορφωτικές δράσεις
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΣΚΟΠΟΣ: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΩΝ
Επιμέρους στόχοι:
|
Κουφαλάκη Ιωάννα
Κωστής Νικόλαος
Κωστούλα Βασιλική ( Συντονίστρια )
https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%81%cf%86%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba/