Οι μαθητές-τριες της Α και Β Λυκείου, εκπόνησαν Ερευνητικές Εργασίες για το Β’ τετράμηνο, στα αντίστοιχα μαθήματα Πληροφορικής. Παραθέτουμε εδώ, κάποιες από τις πιο αξιόλογες …
- Πνευματικά δικαιώματα
Μανωλάκη Εβίτα (Α3) - “Cyber bullying” – Διαδικτυακός εκφοβισμός
Μοσκιού Δέσποινα – Λίτσιου Σοφία (Α3) - Η επίδραση της πανδημίας στη μαθητική ζωή – Ερωτηματολόγιο έρευνας
Κουκιά Σμαράγδα – Κουκιά Ραφαέλα (Α2) - Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης – Σωστή χρήση και κίνδυνοι
Νικολίτση Άννα – Παπαγρηγορίου Ραφαέλα (Α4) - Ηλεκτρονικές Συναλλαγές
Αλέξανδρος Μυφταράι, Βασίλης Μαστροσάββας (Α3) - Κακόβουλο λογισμικό – Τρόποι προστασίας
Πηγής Φώτης – Αλέξανδρος Σταματίου (Α4) - Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κρητικού Ευτυχία – Σανσόγλου Άγγελος (Α4)
Κάποιες ομάδες παιδιών επίσης απ’ όλα τα τμήματα της Α’ Λυκείου, έφτιαξαν ενδιαφέρουσες εφαρμογές, όπως ηλεκτρονικά παιχνίδια για φορητές συσκευές, στη διαδικτυακή πλατφόρμα “AppInventor” του ΜΙΤ.
Β’ τάξη:
- Οι πιο δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού
Ειρήνη Διακανθού – Αικ. Ζουρούδη – Μ. Αμύγδαλου (Β1) - “Machine Learning” – Μηχανική Μάθηση
Κυριάκος Αυγενικού – Κων/νος Καζούλης – Ερ. Ινριζάι (Β1) - Υπολογιστικό Νέφος (Cloud Computing)
Ντενίζ Καγιανήν – Αγγ. Ζουρούδη (Β1) - Το διαδίκτυο των πραγμάτων – ΙοΤ
Γεωργία Τράκκα – Μ. Χαλαμπαλάκη – Κ. Χριστοπούλου (Β4) - Λειτουργικά Συστήματα
Αναστασία Τσάππη, Φατία Μελίσα, Μελπομένη Τσουκαλά (Β4) - Οθόνες Αφής
Κλωνάρη Μαρία (Β2) - Αλγόριθμοι ταξινόμησης
Ματακάκη Μαρία (Β2)