- Τι είναι το 10%;
Οι υποψήφιοι/ες εφόσον έχουν συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερήσιων ΓΕ.Λ. ή ημερήσιων ΕΠΑ.Λ., μπορούν να μετέχουν για την εισαγωγή τους σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση, με την υποβολή μηχανογραφικού δελτίου, με βάση την Ε.Β.Ε. ή τις Ε.Β.Ε. οι οποίες διαμορφώθηκαν κατά το σχολικό έτος της τελευταίας συμμετοχής στις πανελλήνιες εξετάσεις, καθώς και την αντίστοιχη συνολική βαθμολογία τους. Το δικαίωμα αυτό μπορεί να ασκηθεί το επόμενο και το μεθεπόμενο έτος του έτους τελευταίας εξέτασης στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
- Για τις πανελλήνιες του 2025 δηλαδή;
Υποψήφιοι για το 10% των θέσεων χωρίς νέα εξέταση το 2025 δικαιούνται να είναι όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις το 2023 ή το 2024.
- Με το ίδιο ποσοστό;
Οι θέσεις που αντιστοιχούν στο ποσοστό του δέκα τοις εκατό (10%) του αριθμού εισακτέων κατανέμονται σε ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%) για όσους συμμετείχαν στις ανωτέρω εξετάσεις το αμέσως προηγούμενο έτος και σε ποσοστό σαράντα τοις εκατό (40%) για όσους συμμετείχαν στις ανωτέρω εξετάσεις δύο (2) έτη πριν από το έτος υποβολής μηχανογραφικού δελτίου χωρίς νέα εξέταση. Συνεπώς οι υποψήφιοι/ες που εξετάστηκαν το 2023 διεκδικούν το 40% των θέσεων και αυτοί/ες του 2024 το 60%.
- Θα πρέπει να υποβάλλουν Αίτηση- Δήλωση;
Οι υποψήφιοι/ες για το 10% των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση δεν υποβάλλουν Αίτηση-Δήλωση, αλλά κατευθείαν μηχανογραφικό δελτίο.
- Κι αν επιθυμούν να εισαχθούν σε Σώματα Ασφαλείας;
Αν τυχόν επιθυμούν εισαγωγή σε Στρατό, Αστυνομία, Πυροσβεστική, Λιμενικό, ΑΕΝ, υποβάλλουν σχετική αίτηση στο αρμόδιο Υπουργείο και συμμετέχουν στις προκαταρκτικές εξετάσεις (Μάρτιος-Απρίλιος 2025).
- Το ίδιο ισχύει και για τα ΤΕΦΑΑ;
Όσοι υποψήφιοι για το 10% επιθυμούν την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ, δεν δικαιούνται να συμμετάσχουν εκ νέου μόνο στις πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα), άρα συμμετέχουν στη διαδικασία με βάση τις επιδόσεις τους από τη τελευταία συμμετοχή τους στις πρακτικές δοκιμασίες.
- Μπορώ να δηλώσω ξανά τη σχολή στην οποία ήδη φοιτώ;
ΟΧΙ. Υποψήφιος/α που υποβάλει ΜΔ για το ποσοστό 10% των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση δεν δικαιούται να δηλώσει προτίμηση για Σχολή ή Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος στο οποίο είναι ήδη φοιτητής/τρια.
- Ποια ΕΒΕ ισχύει για τους υποψήφιους του 10%;
Οι υποψήφιοι/ες για το 10% με τελευταία εξέταση το 2023 θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους ΜΕ την προϋπόθεση της ΕΒΕ, όπως αυτή διαμορφώθηκε στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2023. Οι υποψήφιοι/ες για το 10% με τελευταία εξέταση το 2024, θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους ΜΕ την προϋπόθεση της ΕΒΕ, όπως αυτή διαμορφώθηκε στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2024.
- Τι ισχύει για τα 5 Μουσικά Τμήματα;
Για την εισαγωγή στα 5 Μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία απαιτείται κάθε χρόνο νέα εξέταση και συνεπώς στα 5 Μουσικά Τμήματα δεν μπορεί να εισαχθεί κάποιος με το 10%, χωρίς νέα εξέταση. Εξαίρεση αποτελούν τα 2 Τμήματα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ και του ΑΠΘ, για όσους υποψηφίους συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις το 2023.
- Οι υποψήφιοι/ες που συμμετείχαν στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις, τον Σεπτέμβρη του 2024 δικαιούνται να είναι υποψήφιοι για το 10%;
ΟΧΙ. Οι υποψήφιοι/ες που συμμετείχαν στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις, δεν δικαιούνται να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων με την βαθμολογία που επέτυχαν το έτος που συμμετείχαν στις επαναληπτικές εξετάσεις
- Αν δηλώσω νέα εξέταση με υποβολή Αίτησης – Δήλωσης και τελικά δεν προσέλθω για εξέταση, μπορώ να υποβάλλω μηχανογραφικό με το 10%;
ΝΑΙ. Όσοι απόφοιτοι/ες με την Αίτηση-Δήλωση δηλώσουν υποψηφιότητα για νέα εξέταση και τελικά δεν προσέλθουν στις πανελλαδικές εξετάσεις σε ΚΑΝΕΝΑ μάθημα, έχουν το δικαίωμα να υπαχθούν στο ποσοστό του 10% των θέσεων, χωρίς νέα εξέταση, εφόσον το επιθυμούν, και εφόσον το δικαιούνται, όσοι δηλαδή είχαν συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερήσιων ΓΕΛ το 2023 ή το 2024.
- Οι βάσεις για το 10% είναι οι ίδιες με τις βάσεις του 90%, δηλαδή όσων εξετάζονται φέτος;
ΟΧΙ. Οι βάσεις διαμορφώνονται ανάλογα με τις επιδόσεις των υποψηφίων για το 10% μόνο. Επομένως σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να είναι και αρκετά χαμηλότερες. Δείτε δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
| ΤΜΗΜΑ | ΒΑΣΗ 2024 | ΒΑΣΗ 10% ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 2023 | ΒΑΣΗ 10% ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 2022 |
| ΝΟΜΙΚΗ ΑΠΘ | 17340 | 17340 | 15250 |
| ΝΟΜΙΚΗ ΔΠΘ | 16650 | 16825 | 13825 |
Συνοψίζουμε μερικά βασικά σημεία για το 10%:
• ισχύει για 2 έτη μετά την τελευταία εξέταση με ποσοστά 60%-40% (για το 1ο έτος και το 2ο έτος αντίστοιχα).
• ασκείται μόνο από όσους έχουν συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις των Ημερήσιων ΓΕΛ.
• Για την εισαγωγή στα Μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία, γενικά δεν ισχύει η εισαγωγή με το 10% χωρίς νέα εξέταση και απαιτείται κάθε χρόνο νέα εξέταση. Ωστόσο για τα 2 Μουσικά
Τμήματα (ΕΚΠΑ και ΑΠΘ) έχει προβλεφθεί μεταβατική περίοδος για το 2024 και το 2025 (Φ.253.3/ 108610 /A5/29-9-2023/ΑΔΑ: 6ΕΦΩ46ΝΚΠΔ-Ξ6Η σχετική εγκύκλιος).
• Επίσης, υπενθυμίζεται ότι όσοι υποψήφιοι/ες συμμετέχουν στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις, δεν δικαιούνται να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων.
• Οι υποψήφιοι/ες για το 10% με τελευταία εξέταση το 2023 θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους ΜΕ την προϋπόθεση της ΕΒΕ, όπως αυτή διαμορφώθηκε στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2023. Οι υποψήφιοι/ες για το 10% με τελευταία εξέταση το 2024 θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους ΜΕ την προϋπόθεση της ΕΒΕ, όπως αυτή διαμορφώθηκε στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2024.








Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω έδωσα εξετάσεις το 2023-2024 και σκέφτομαι για φέτος δέκα τα εκατό 2024-2025. Για παράδειγμα είμαι σε μια σχολή που μπήκα με 15.350 το 2024 ( φυσικοθεραπεία Θεσσαλονίκης) και με το δέκα τα εκατό θα ήθελα να μπω στην φυσικοθεραπεία Αιγάλεω ωστόσο τα μόρια του 2024 ήταν 15.525. Η απορία μου είναι η αν θα καταφέρω να μπω σε αυτή την σχολή διότι με βάση τα περσινά έβγαζε 15.200 να μπω στην σχολή στην Αθήνα και υπάρχει διαφορά 325 μόρια. Επίσης σε περίπτωση που περάσω στην σχολή ξεκινάω από την αρχή και όχι από το τρέχον εξάμηνο, αλλά μπορώ να κάνω αναγνώριση μαθημάτων; ( Αν μπορούσατε να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες και για τα μόρια του 10 τοις εκατό πωσ υπολογίζονται )
Καλησπερα σας. Η κορη μου εδωσε το 2024 Πανελληνιες κι επιασε 16.200 μορια. Μπηκε φυσικοθεραπεια Αθηνας. Υπαρχει πιθανοτητα να πιασει φετος οδοντιατρικη Αθηνας ή θεσσαλονικης με το 10%. Σας ευχαριστω πολυ
Εάν φοιτά κανείς σε μια σχολή στην Πάτρα και έχει παρακολουθήσει τα μαθήματα στο πρώτο ετος και τα έχει περάσει και κάνει το 10% και περάσει στην ίδια σχολή στην Αθήνα . Μπορεί να γραφτεί στο δεύτερο έτος;
Εάν φοιτά κανείς σε μια σχολή στην Πάτρα πχ ιατρική και έχει παρακολουθήσει τα μαθήματα στο πρώτο ετος και τα έχει περάσει και κάνει το 10% και περάσει στην ίδια σχολή στην Αθήνα . Μπορεί να γραφτεί στο δεύτερο έτος;
Επικοινωνήστε με την Γραμματεία της Σχολής για πληροφορίες σχτικά με το εξάμηνο εγγραφής και την αναγνώριση μαθημάτων.
Καλησπέρα. Είναι δηλαδή στην διακριτική ευχέρεια του κάθε τμήματος να αποφασίσει για το εάν και ποια μαθήματα θα αναγνωριστούν, όπως και στο εάν θα αποφασίσει να εγγράψει τον φοιτητή στο τρίτο εξάμηνο εφόσον έχει φοιτήσει στο πρώτο έτος και έχει ολοκληρώσει με επιτυχία τα μαθήματα α’ και β’ εξαμήνου; Ευχαριστώ πολύ
Σας παραθέτω την παρ. 5 του άρθρου 78Α του Νόμου 4957/2022 όπως προστέθηκε με την Παρ.1 Άρθρο 131 του Νόμου 5224/2025 με ισχύ την 5/8/2025 μερικές μέρες πριν δηλαδή (η έμφαη δική μου).
Το εξάμηνο κατάταξης των επιτυχόντων καθορίζεται με απόφαση της Συγκλήτου του Α.Ε.Ι., κατόπιν εισήγησης της Συνέλευσης του Τμήματος ή της Μονοτμηματικής Σχολής υποδοχής και δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο του εβδόμου εξαμήνου για προγράμματα σπουδών εξαετούς φοίτησης ή του πέμπτου εξαμήνου για προγράμματα σπουδών πενταετούς ή τετραετούς φοίτησης. Με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος ή της Μονοτμηματικής Σχολής υποδοχής οι κατατασσόμενοι απαλλάσσονται από την εξέταση μαθημάτων ή ασκήσεων του προγράμματος σπουδών του Τμήματος ή της Μονοτμηματικής Σχολής υποδοχής, εφόσον έχουν διδαχθεί και αξιολογηθεί επιτυχώς σε μαθήματα ή εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αντίστοιχο περιεχόμενο και μαθησιακά αποτελέσματα στο πλαίσιο άλλου προγράμματος σπουδών σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που προσκομίζουν προς αξιολόγηση και τα οποία αποτελούσαν προϋπόθεση για το παραδεκτό υποβολής της αίτησης κατάταξης. Με την ίδια απόφαση, οι κατατασσόμενοι υποχρεώνονται να εξεταστούν σε μαθήματα ή ασκήσεις, τα οποία σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών κρίνεται ότι δεν διδάχθηκαν πλήρως στο πρόγραμμα σπουδών που έχει παρακολουθήσει ο κατατασσόμενος. Σε κάθε περίπτωση οι κατατασσόμενοι απαλλάσσονται από την εξέταση των μαθημάτων στα οποία εξετάστηκαν για την κατάταξή τους, εφόσον τα μαθήματα αυτά αντιστοιχούν σε μαθήματα του προγράμματος σπουδών του Τμήματος ή της Μονοτμηματικής Σχολής υποδοχής.
Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση αλλά έχω την εντύπωση ότι αυτό αφορά τις μετεγγραφές και όχι νέα εγγραφή με το 10 τις εκατό. Διορθώστε με αν κάνω λάθος
Καλημέρα. Θα ήθελα να ξέρω εάν με μωρία 13500 με τα οποία ο γιός μου έπιασε πληροφορική στην Καβάλα πέρσι έχει καλές πιθανότητες να πιάσει φέτος Πανεπιστήμιο Αιγαίου τμήμα πολιτιστική τεχνολογία με μωρία 8790. Σας ευχαριστώ πολύ
Αν εννοείτε με το 10% και βέβαια έχει πάρα πολύ καλές πιθανότητες να περάσει στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου!
Έκανα 2η φορά φέτος το. 10% πέρσι έκανα μετεγγραφή σε πολη όπου σπουδάζει η αδερφή. Φέτος μπορώ να κάνω; ειμαι πολυτεκνη και έχω και 3ο αδερφό που σπουδάζει σε άλλη πόλη
Θα ήθελα να ρωτήσω φοιτώ αυτή τη στιγμή σε ΣΑΕΚ αν μπορώ να κάνω 10% για να περάσω σε κάποιο πανεπιστήμιο πληροφορικής φέτος. Τα μόρια που έγραψα πέρσι είναι 12800
Εφόσον εξεταστήκατε πέρσι (2024) έχετε δικαίωμα να υποβάλετε μηχανογραφικό φέτος (2025) και την επόμενη χρονιά (2026). Απεθυνθείτε σε ένα Λύκειο κοντά σας για να πάρετε κωδικό για υποβολή μηχανογραφικού. Αυτό μπορεί να γίνει όταν παίρνουν κωδικούς και οι φετινοί υποψήφιοι. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο μας.
Έγραψα πανελλήνιες το 2024 και θέλω να ξανακάνω 10% για να μπω σε κάποια στρατιωτική σχολή π τα μόρια της είναι σχετικά κοντά με τα δικά μ αλλά δεν πληρώ την εβε, υπάρχει περίπτωση να μου τις ανοίξει σε περίπτωση π υπάρχουν κενές θέσεις ;;
Η περσινή ΕΒΕ ισχύει και φέτος. Αν λοιπόν δεν την είχατε πιάσει πέρσι δεν θα σας επιτρέψει ούτε φέτος λογικά. Εκτός από αυτό θα έπρεπε να ξαναπεράσετε Προκαταρκτικές εξετάσεις
Έγραψα πανελλήνιες το 2024 πέρασα λογιστική και χρηματοοικονομική στο ΠΑΜΑΚ και θέλω να κάνω 10% για την Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων πάλι στο ΠΑΜΑΚ γίνεται να το κάνω αυτό;
Επίσης εάν περάσω πχ στην Αθήνα στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων μπορώ να κάνω και μεταγραφή για να πάω στην ΟΔΕ στο ΠΑΜΑΚ
Τα κοινωνικά κριτήριά μου είναι ότι είμαστε χαμηλόμισθοι, μόνογονιακή οικογένεια και πολύτεκνοι
Ευχαριστώ
1o ερώτημα: Επειδή είναι η ίδια σχολή (Σχολή Επιστημών Διοίκησης Επιχειρήσεων) ίσως υπάρχει θέμα. Θα πρέπει να μας το διευκρινίσει το Υπουργείο.
2ο ερώτημα: Μετεγγραφή γίνεται μεταξύ των δύο τμημάτων γιατί είναι αντίστοιχα. Για τα ακριβή μόρια σας και τη βάση μετεγγραφής περασμένων ετών μπορείτε να μας καλέσετε.
Σε σημερινή επικοινωνία με το Υπουργείο μας ενημέρωσαν ότι μπορείτε να κάνετε 10% για την Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων του ΠΑΜΑΚ, οπότε λογικά θα σας το ανοίγει στο φετινό μηχανογραφικό.
Είμαι Γαλλική φιλολογία στο ΆΠΘ και θέλω να κάνω 10% για Νηπιαγωγών πάλι στο ΑΠΘ, γίνεται ή δεν το δικαιούμαι επειδή είναι το ίδιο πανεπιστήμιο;
Δεν υπάρχει πρόβλημα επειδή είναι η ίδια σχολή. Ο/η υποψήφιος με 10% δεν δικαιούται να δηλώσει & προτίμηση για Σχολή ή Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος στο οποίο είναι ήδη φοιτητής/τρια
Θέλω να κάνω δεύτερη φορά το 10% …
Είμαι στο παιδαγωγικό προσχολικής και θέλω να δηλώσω παιδαγωγικό Δημοτικής σε οποιαδήποτε πόλη…
Υπάρχει πιθανότητα;
Τα μόρια μου είναι 11.725
Το πιο χαμηλό προσχολικής 10% φέτος ήταν της Ρόδου. Η βάση για αυτούς που αποφοίτησαν το 2023 ήταν 9,850
εγραψα 16100-16800 μορια στισ πανελλαδικες του 2024 και θελω να κανω 10% για εργοθεραπεια πτολεμαιδα.Τι πιθανοτητες εχω να περασω?
Η βάση ΓΕΛ για την Εργοθεραπεία Πτολεμαΐδας πέρσι για τα παιδιά που έδωσαν το 2023 και έκαναν 10% ήταν 13.515 και για τα παιδιά που έδωσαν το 2022 ήταν 12.597. Προσοχή μιλάμε για ΓΕΛ. Για ΕΠΑΛ είχαμε ψηλότερες βάσεις (17750 και 18400 αντίστοιχα).
Φυσικά ποτέ δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα γίνει φέτος.
Καλησπέρα,
Αν κάνω χρήση του 10% μπορώ να δήλωσε στρατιωτικές σχολές από άλλα επιστημονικά πεδία?
Η μόνο σε αυτό που είμαι.
Το μηχανογραφικό του 10% γίνεται για το ίδιο Επιστημονικό Πεδίο που είχατε επιλέξει όταν εξεταστήκατε στις Πανελλήνιες. Επομένως μπορείτε να δηλώσετε μόνο σχολές του ίδιου Πεδίου, όχι άλλων. Εξάλλου αν τυχόν επιθυμεί κάποιος υποψήφιος με 10% εισαγωγή σε Στρατό, Αστυνομία, Πυροσβεστική, Λιμενικό, ΑΕΝ, υποβάλλει σχετική αίτηση στο αρμόδιο υπουργείο και συμμετέχει στις προκαταρκτικές εξετάσεις.
Τι πιθανότητες έχει ένας μαθητής που έγραψε πέρσι 10.800 να περάσει φέτος με το 10% Θεατρικών Σπουδών Αθήνας;
Το συγκεκριμένο τμήμα είχε βάση πέρσι 10.170 μόρια και ΕΒΕ 9,14. Συνεπώς κάποιος/α με 10.800 μόρια λογικά το “έπιανε”, πράγμα που σημαίνει ότι δεν το δήλωσε για άλλους λόγους. Η βάση για το 10% ήταν πέρσι για τους απόφοιτους του 2023 12.090 και του 2022 11.280. Επειδή βλέπω μια πτωτική τάση στο τμήμα είναι πιθανό να αξίζει να κάνουμε την προσπάθεια φέτος χωρίς βέβαια ποτέ να ξέρουμε σίγουρα το αποτέλεσμα. Να σημειώσουμε ότι τμήματα θεατρικών σπουδών υπάρχουν ακόμα στο Ναύπλιο και την Πάτρα με σαφώς πιο χαμηλές βάσεις.
Καλησπέρα
Το 2023 έδωσα πανελλήνιες 1ο πεδίο κσι μάζεψα 16600 μορια
Φετος αν κάνω αίτηση με το 10% έχω πιθανότητες για Νομική Κομοτηνής;
Η Νομική Κομοτηνής έχει καταγράψει και χαμηλότερες βάσεις με το 10%. Πέρσι μάλιστα έπεσε στα 13825 για τους απόφοιτους του 2022 που έκαναν 10%
Φοιτώ στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών. Θέλω να κάνω 10% και με ενδιαφέρουν οι σχολές τουρισμού. Είχα δηλώσει το μάθημα των αγγλικών στις πανελλαδικές 2024 αλλά δεν προσήλθα. Μπορώ να εξεταστώ στα αγγλικά για να έχω το δικαίωμα εισαγωγής σε αυτές τις σχολές;
Δυστυχώς όχι.
Καλησπερα το 2024 ειχα γραψει απο επαλ τομεα υγείας 10.650 μορια και δεν δηλωσα σχολή αν κανω φετος μηχανογραφικό και δηλωσω φέτος με το 10% ας πουμε νοσηλευτικής Ιωάννινα με 16.650 μορια υπάρχουν πιθανότητες εισαγωγής?
Η βάση του 10% το 2024 ήταν για τους απόφοιτους του 2023 16.440 μόρια και για αυτούς/ές του 2022 15770. Οπότε με 16650 μόρια υπάρχουν πιθανότητες καλές. Έτσι κι αλλιώς δεν χάνετε κάτι να το προσπαθήσετε.
Εδωσα πανελλήνιες το 2024 και φοιτω ΣΣΑΣ Ιατρικό. Συγκέντρωσα 18.225 μορια.Μπορώ να κάνω το 10% φέτος για τις υπόλοιπες ιατρικές πλην της ιατρικής Θεσσαλονίκης που ήδη φοιτω; Επισημαίνω οτι οι υπολοιπες πολιτικές ιατρικές εχουν διαφορετικό κωδικό.
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Μπορείς να δηλώσεις όποια Ιατρική θέλεις ακόμα και του ΑΠΘ καθώς η ΣΣΑΣ θεωρείται διαφορετική σχολή. Η απάντηση αυτή γίνεται μετά από επικοινωνία με το Υπουργείο
Καλησπέρα, η κόρη μου έγραψε από ΕΠΑΛ τομέα υγείας 14000 μόρια, υπάρχει πιθανότητα να πιάσει βιοιατρικων που ήταν περίπου 18000 μόρια; Ή κάποια νοσηλευτική που ήταν χαμηλότερα δηλαδή γύρω στα 15000 μόρια;
Δεν μπορώ να δώσω απάντηση καθώς οι βάσεις θα εξαρτηθούν από την συμμετοχή στις αιτήσεις για το 10%. Βλέπω όμως ότι η βάση στην Βιοϊατρική πέρσι για τους αποφοίτους τους 2022 ήταν 18765 και για τους αποφοίτους του 2023 ήταν 17985, δηλαδή αρκετά ψηλά. Για τη Νοσηλευτική του Δημοκριτείου, που φέτος θα μεταφερθεί στην Αλεξανδρούπολη, οι βάσεις ήταν αντίστοιχα για το 2022 15920 και για το 2023 16140. Οπότε είναι πιο πιθανή η νοσηλευτική αλλά δεν χάνετε κάτι να δηλώσετε πρώτα την Βιοϊατρική αν αυτή είναι η επιθυμία σας καθώς ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί.
Γεια σας έδωσα φέτος πανελλήνιες στο 1 πεδίο , ήθελα να περάσω νομικής Θεσσαλονίκης αλλά δυστυχώς την έχασα για 200μορια και πέρασα νομική Κομοτηνής . Πιστεύετε έχω πιθανότητες του χρόνου με το 10% να πιάσω την νομική απθ ;
Επίσης η σειρά επιτυχίας μου στην σχολή μου ήταν 161(δεν ξέρω αν αυτο μου μειώνει τις πιθανότητες για του χρόνου )
Δεν υπάρχει τρόπος ασφαλούς πρόβλεψης. Δείτε τις βάσεις του 10% για τα προηγούμενα χρόνια που ήταν πράγματι χαμηλότερες. Ένας άλλος τρόπος να πα΄τε Θεσσαλονίκη είναι μέσω μετεγγραφής. Αν μπείτε τελικά Θεσσαλονίκη, ζητήστε να σας αναγνωριστούν τα μαθήματα που ΄περάσατε Στην Κομοτηνή.
Από ότι κατάλαβα η ΕΒΕ παίζει ρόλο για το 10%? Ή η βάση ανάμεσα στους 10%?
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Οι προϋποθέσεις για να εισαχθείς με το 10% είναι δύο;
1. Να “πιάσεις” την ΕΒΕ της χρονιάς που έδινες (2023 ή 2024) για το συγκεκριμένο τμήμα
2. Να πιάσεις τη βάση του 10% για φέτος, δηλαδή με άλλα λόγια να είναι μία από τους 10% που θα πάρει το τμήμα.
Παράδειγμα: Ένα τμήμα θα πάρει φέτος 200 άτομα. Εγώ είμαι απόφοιτος/η του 2024. Αν πιάσω την ΕΒΕ του 2024 και είμαι μέσα στους 20 υποψηφίους που θα πάρει με το 10% (200 * 10%) τότε εισάγομαι.
Αν κάποιος μπει σε μια σχολή με το 10/100
Έχει δικαίωμα μετεγγραφής?
Ναι, εφόσον τηρούνται οι υπόλοιπες προϋποθέσεις. Μάλιστα όπως θα δείτε παρακάτω ακόμα και αν έχουμε πάρει μετεγγραφή την πρώτη χρονιά μπορούμε να ξαναπάρουμε στο νέο τμήμα (με την εξαίρεση την περίπτωση δ παρακάτω) .
Σύμφωνα με την περσινή εγκύκλιο δεν έχουν δικαίωμα μετεγγραφής ή μετακίνησης:
α) όσοι έχουν λάβει μετεγγραφή, ή μετακίνηση σε άλλο Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου,
[Σημειώνεται ότι όσοι φοιτητές έχουν εισαχθεί, με εξαίρεση τρόπους εισαγωγής που αποκλείονται σύμφωνα με την περ. δ, σε Τμήμα διαφορετικό από εκείνο στο οποίο είχαν εισαχθεί αρχικώς και χρησιμοποιήσαν ως Τμήμα προέλευσης για να λάβουν μετεγγραφή σε άλλο Τμήμα, δύνανται να αιτηθούν μετεγγραφής/μετακίνησης.]
β) όσοι έχουν υπερβεί τον ανώτατο χρόνο σπουδών, ο οποίος προβλέπεται για την απόκτηση πτυχίου, σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος, όπου φοιτούν,
γ) όσοι, με αίτησή τους, έχουν διακόψει τη φοίτησή τους και για όσο χρόνο διαρκεί η διακοπή της φοίτησης και της φοιτητικής ιδιότητας, εκτός αν αυτή οφείλεται σε αποδεδειγμένους λόγους υγείας ή σε λόγους ανωτέρας βίας,
δ) όσοι έχουν εισαχθεί στα Α.Ε.Ι. με τις κάτωθι κατηγορίες:
(δα) τέκνα των Ελλήνων του εξωτερικού.
(δβ) αλλοδαποί – αλλογενείς,
(δγ) υπότροφοι αλλοδαποί – αλλογενείς οι οποίοι έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα τμήματα Θεολογίας των Α.Ε.Ι. και στα προγράμματα σπουδών των Α.Ε.Α. σε συγκεκριμένο αριθμό θέσεων και σε ποσοστό ένα τοις εκατό (1%) καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε όλες τις υπόλοιπες Σχολές,
(δδ) υπότροφοι ομογενείς,
(δε) αθλητές οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με διάκριση, σύμφωνα με το άρθρο 34 του ν. 2725/1999 (Α΄121),
(δστ) όσοι έχουν εισαχθεί στα Α.Ε.Ι. σε θέσεις ελεύθερης πρόσβασης, δηλαδή χωρίς συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις (εξαιρούνται οι αναφερόμενες κατηγορίες στη σελ.1 της παρούσης),
(δζ) όσοι έχουν εγγραφεί σε Ξενόγλωσσο Πρόγραμμα Σπουδών(ΞΠΣ) Α.Ε.Ι. της ημεδαπής
καλημέρα,
ο γιος μου πέρασε το ακ. έτος 2023-24 με 11.000 μόρια στην Αλεξανδρούπολη στη σχολή νηπιαγωγών και τώρα θέλει να κάνει για το 2024-25 με το 10% αίτηση για κάποια σχολή δημοτικής εκπαίδευσης. Εχει πιθανότητες να περάσει σε κάποια από τις σχολές δημοτικής;
Επίσης, αν γίνεται εφόσον έχει πάρει μετεγγραφή στη σχολή της Φλώρινας να αιτηθεί να επιστρέψει στην Αλεξανδρούπολη, εκεί όπου είχε περάσει αρχικά;
ευχαριστώ
Όσον αφορά το πρώτο ερώτημα, βλέπω ότι στη Ρόδο πέρσι για τους απόφοιτους του 2022 με 10% η βάση ήταν 9825. Για αυτούς του 2023 ήταν όμως 12925. Στη Φλώρινα αντίστοιχα ήταν 11150 και 14130. Οπότε θα μπορούσε να μπει σε κάποιο παιδαγωγικό. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει να χάσει κάτι κάνοντας το μηχανογραφικό του 10%.
Για το δεύτερο ερώτημα, το Υπουργείο απαντάει ότι αν έχει οριστικοποιηθεί η μετεγγραφή, δεν μπορεί κάποιος να την αποποιηθεί. Ρώτησαν όμως για ποιο λόγο ζητάτε τη μετεγγραφή. Οπότε θα έλεγα να τος καλέσετε μήπως σας δώσουν κάποια διέξοδο. Τα τηλέφωνα είναι 210344 3468 – 3460 – 2404
Καλησπέρα σας. Ο γιος μου πέρασε πέρσι απο ΕΠΑΛ στη Σμυν. Δυστυχώς θέλει να αποχωρήσει από τη Σχολή αυτή.
Θα μπορεί να κάνει Μηχανογραφικό με το 10%;
Ευχαριστώ πολύ.
Ναι μπορεί.
Καλησπέρα, εγώ έδωσα παννελληνιες το 2024 και πρόκειται να κάνω το 10%.Πείτε ότι περνάω κάπου πολιτικων μηχανικων και θέλω να κάνω αίτηση για μετεγγραφή για πολιτικων μηχανικων Θεσσαλονίκη,δεδομένου ότι η αδερφή μου σπουδάζει (τελευταίο έτος θα είμαι η χρονιά 2025-2026) αλλού.
1.Για αρχή, έχω δικαίωμα μετεγγραφής?
2.Η διαφορά μορίων μεταξύ της σχολής που εισάγεσαι και την σχολή που θες να πάρει μετεγγραφή,που είναι τα 2750,αυτή η διαφορά σχηματίζεται από τα μόρια των υποψηφίων με 10% για τις σχολές πολιτικων μηχανικων ή από την φετινή βάση των πανελληνίων για την σχολή πολ.μηχ.Απθ?Ευχαριστώ πολύ.
Μπορείτε να κάνετε αίτηση μετεγγραφής αφού εισαχθείτε σε τμήμα αντίστοιχο με αυτό που θέλετε να μεταγραφείτε. Τα μόρια σας θα συγκριθούν με τα μόρια του τελευταίου με την κατηγορία 10% και η διαφορά δεν πρέπει να είναι περισσότερο από 2.750 μόρια. Η εγκύκλιος των μετεγγραφών δημοσιοποιείται Οκτώβριο ή Νοέμβριο κάθε έτους.
Καλησπέρα, ο γιός μου έδωσε εξετάσεις το 2024, δήλωσε και πέρασε σε μια σχολή που δεν του αρέσει τελικά. Αποφάσισε να δώσει φέτος με το 10% για τη σχολή των Μηχανικών Περιβάλλοντος Ξάνθης. Για τη συγκεκριμένη σχολή πιάνει μόρια 9720, ενώ η βάση για το 90% ήταν 9320 και για το 10% του 2023 ήταν 9960. Έχει πιθανότητες να την πιάσει; Θα ανοίξει το πεδίο;
Λογικά ναι. Έτσι κι αλλιώς δεν χάνετε κάτι με το να υποβάλλετε το 10%.
Ευχαριστώ πολύ.
Ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάνω αίτηση για 10% από αρχιτεκτονική ΔΠΘ για αρχιτεκτονική ΑΠΘ και με πάρουν, θα χρειαστεί θα ξαναδώσω όλα τα μαθήματα του πρώτου έτους ή υπάρχει περίπτωση να μου αναγνωρίσουν κάποια?
Θα κάνετε αίτηση στο τμήμα να σας αναγνωριστούν τα μαθήματα και το τμήμα θα αποφασίσει ποια θα αναγνωριστούν. Συνήθως αναγνωρίζονται ιδίως, όπως στην περίπτωσή σας, τα δύο τμήμα είναι και αντίστοιχα και στο ίδιο αντικείμενο.
Καλή σας ημέρα.
Ένας μαθητής που πέρσι έγραψε 10,8 έχει φέτος πιθανότητες με το 10%
να περάσει θεατρικών σπουδών στην Αθήνα, την Πάτρα ή το Ναύπλιο;
Επίσης έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει μεταγραφή αν περάσει Πάτρα ή Ναύπλιο;
Ευχαριστώ πολύ.
Να ξεκινήσω από το τελευταίο. Τα τρία τμήματα είναι αντίστοιχα οπότε μπορεί να γίνει μετεγγραφή με τους όρους που θέτει ο νόμος φυσικό (βάση μετεγγραφής, κριτήρια κλπ). Το πιο πιθανό για εισαγωγή είναι το Ναύπλιο αλλά μπορείτε να βάλετε τις σχολές με τη σειρά που θέλετε.
Καλησπέρα σας, έδωσα πέρυσι πανελλήνιες και έγραψα για 10980 μόρια για το τμήμα ψηφιακων τεχνων στην Καστοριά(αλλά δεν μπήκα) και 11080 μόρια στις σχολές ΑΣΤΕΚ και ΑΣΤΕΡ (αλλά δεν μπήκα). Με το 10% φέτος έχω πιθανότητες;
Σας ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα σας, έδωσα πέρυσι πανελλήνιες και έγραψα για 10980 μόρια για το τμήμα ψηφιακων τεχνων στην Καστοριά(αλλά δεν μπήκα) και 11080 μόρια στις σχολές ΑΣΤΕΚ και ΑΣΤΕΡ (αλλά δεν μπήκα). Με το 10% φέτος έχω πιθανότητες;
Σας ευχαριστώ πολύ.
Νομίζω ότι υπάρχουν πιθανότητες και για τα τρία τμήματα. Έτσι κι αλλιώς δεν χάνεις κάτι. Η γνώμη μου είναι ότι ακόμα περισσότερες πιθανότητες θα έχεις το 2026, χωρίς βέβαια να είναι σίγουρο.
Ειμαι στο 2ο ετος της ιστοριας και αρχαιολογιας στο εκπα θελω να αλλαξω σχολη ομως. Το μηχανογραφικο θα το κανω κανονικα οπως ολοι το καλοκαιρι ή πρεπει να κανω κατι τωρα καθως δε βρισκω πουθενα καποια πληροφορια να θετει καποιο χρονικο οριο.
Το μηχανογραφικό με το 10% αν ήσασταν υποψήφια το 2023, όπως υποθέτω, θα το κάνετε με τα υπόλοιπα παιδιά που δίνουν φέτος. Εκτιμώ ότι φέτος αυτό θα γίνει τη δεύτερη εβδομάδα του Ιουλίου. Πριν από αυτό εσείς πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα Λύκειο κοντά σας για να πάρετε ένα κωδικό για να υποβάλλετε το μηχανογραφικό.
Το 2024 περασε το παιδι μου τεφαα σερρων Μπορεί με 10% φέτος να δηλώσει τεφαα θεσσαλονικης και τι πιθανότητες έχει καθώς έχει διαφορά 835 μορια από τη βάση 2024
Ευχαριστώ
Ναι, μπορεί. Θα κρατήσει την περσινή βαθμολογία στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες. Οι πιθανότητες πάντα υπάρχουν, συνήθως είναι [περισσότερες τη δεύτερη χρονιά αλλά δεν χάνετε τίποτα να το υποβάλλετε και φέτος. Έχετε εξετάσει τη δυνατότητα μετεγγραφής;
Ευχαριστώ για την απάντηση ναι κάναμε αίτηση αλλά δεν πήρε μετεγγραφη
Επίσης αν γίνει το.10% αναγνωριζονται μαθηματα απο ότι μας έχουν πει αλλά γνωρίζετε αν μπορεί να γίνει κατάταξη στο γ εξάμηνο ή ε εξάμηνο αν μπεις την επόμενη χρονιά?
Γιατί διαφορετικά αν ξεκινάς από Α εξάμηνο είναι σαν χάνεις 2 χρόνια
Ευχαριστώ
Αυτό θα σας το απαντήσει το ίδιο το τμήμα.
Καλησπερα σας. Η κορη μου εδωσε το 2024 Πανελληνιες κι επιασε 16.200 μορια. Μπηκε φυσικοθεραπεια Αθηνας. Υπαρχει πιθανοτητα να πιασει φετος οδοντιατρικη Αθηνας ή θεσσαλονικης με το 10%. Σας ευχαριστω πολυ
Γενικά οι βάσεις στις δημοφιλείς σχολές κυμαίνονται σχετικά ψηλά. Φυσικά δεν χάνει κανείς κάτι να υποβάλει το μηχανογραφικό του 10%.
Για να βγαλω καινουριο κωδικο μηχανογραφικου για το 10% πρεπει να παω στο σχολειο που αποφοιτησα ή σε οποιοδηποτε αλλο ;
Σε οποιοδήποτε σχολείο σας βολεύει. Να έχετε μαζί σας ταυτότητα και τον κωδικό υποψηφίου που πήρατε στην τελευταία τάξη του Λυκείου.
Καλησπέρα,Χριστός Ανέστη!Αν φοιτώ σε μια σχολή και κάνω το 10% για να πάω σε μια άλλη,έστω ότι όντως πάω.Αν το μετανιώσω μπορώ να συνεχίσω σε αυτή που ήδη είμαι ή πρέπει οπωσδήποτε να αποχωρήσω;;;
Εάν περάσετε σε κάποια σχολή με το 10%, θα πρέπει να επιλέξετε να θα φοιτήσετε σε αυτήν ή θα συνεχίσετε στην παλιά σχολή. Αν επιλέξετε την καινούργια σχολή, τότε δηλώνετε στην παλιά ότι επιθυμείτε την διαγραφή σας. Οπότε δεν γίνεται αυτό που λέτε.
Για να υποβάλλουμε Μ.Δ για το 10% θα πρέπει να έχουμε λάβει από πριν έναν κωδικό πότε πάμε και τον παίρνουμε από το σχολείο(ημερομηνιακά πάντα μιλώντας);
Την περίοδο που παίρνουν και τα παιδιά που έδωσαν πανελλήνιες. Θα βγει ανακοίνωση.
Γειά σας, φοιτώ στους ΗΜΜΥ Κρήτης και θέλω με το 10% να δηλώσω Μηχανολόγους και Ναυπηγούς Ε.Μ.Π., εχω 16.425 μόρια και κατοχυρωμένη Ε.Β.Ε. τι πιθανότητες επιτυχίας έχω?
Είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς τη βάση του 10%. Έχουμε δει πολλές φορές και εκπλήξεις. Δεν χάνετε τίποτα να υποβάλετε μηχανογραφικό.
Η βάση για το τμήμα Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ ήταν πέρσι για τους απόφοιτους του 2023 18200 μόρια και για τους απόφοιτους του 2022 16890 μόρια. Σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα γίνει φέτος, αλλά θεωρώ ότι δεν χάνεις τίποτα να το υποβάλεις.
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει περάσει σε κάποια σχολή κ θέλει να χρησιμοποιήσει το 10% για να αλλάξει σχολή, αλλά δεν γίνει δεκτός, κρατάει τη θέση του στην παλιά σχολή;
Φυσικά.
Φυσικά
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΦΕΤΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΩΣ ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ 10% ΓΙΑ ΣΣΑΣ ΙΑΤΡΙΚΗ; ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ; ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
¨Εχει δικαίωμα 10% για δύο χρόνια αλλά για στρατιωτικές σχολές θα πρέπει να περάσει υποβάλει ξανά αίτηση και να περάσει φυσικά προκαταρκτικές εξετάσεις.
Καλησπέρα σάς ο γιός μου ενδιαφέρεται να κάνει με το 10%
Θα πρέπει να πάει στο σχολείο για κωδικό? Η ισχύει αυτός πού είχε από πέρυσι πού έδωσε πανελλήνιες! Ευχαριστώ πολύ
Θα πρέπει να πάει σε οποιοδήποτε Λύκειο για να πάρει νέο κωδικό ο οποίος σε συνδυασμό με τον Κωδικό εξετάσεων που έχει από πέρσι θα του επιτρέψει να κάνει νέο μηχανογραφικό.
Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΤΟ 2024(16300 ) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΕΙΡΑΙΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 10% ΦΕΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ?ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΣΠΑΡΤΗΣ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΙΓΑΛΑΙΩ ?ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΤΟ ΝΕΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΘΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤAI Η ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΡΙΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΕΣ??ΠΧ ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΕΣ
Στο νέο μηχανογραφικό μπορεί να δηλώσει όποια τμήματα θέλει με όποια σειρά θέλει στο Επιστημονικό του Πεδίο φτάνει να πιάνει την ΕΒΕ του τμήματος ή να πληροί άλλες προϋποθέσεις π.χ ειδικό μάθημα κλπ.
Με βάση την προηγούμενη ερώτηση επειδή έχω μπερδευτεί αν έχω περάσει στο τμήμα νοσηλευτικης στο παδα έχω δικαίωμα το επόμενο έτος να κάνω μηχανογραφικο βάζοντας σαν επιλογές άλλες σχολές του παδα όπως εργοθεραπεια πχ
Με το 10% μπορείτε να δηλώσετε όποιο τμήμα θέλετε εκτός από
1. Αυτό στο οποίο φοιτ’ατε
2. Αυτά που δεν πιάνατε την ΕΒΕ τη χρονιά που εξεταστήκατε
3. Αυτά που απιτούσαν δοκιμασίες – ειδικά μαθήματα στα οποία δεν εξεταστήκατε.
Παρακαλώ ελέγχετε τις απαντήσεις με τα αρμόδια όργανα για τυχόν αλλαγές.
ΕΧΩ περάσει νομική ΔΠΘ και θέλω να 10% να μπω ΑΠΘ που απείχα 350 μόρια υπάρχουν ρεαλιστικές προσδοκίες;
Η βάση του ΑΠΘ για τους απόφοιτους του 2023 ήταν πέρσι 17340 και για τους απόφοιτους του 2022 15250.
γεια σας, περασα περσυ στο Διεθνων Και Ευρωπαικων Σπουδων Πειραια. Εχω 16650 μορια , Εχω ελπιδες για Νομικη Αθηνας ή Θεσ/νικης ή Κομοτηνης φέτος , αν κανω μηχανογραφικο με το 10%?? Ποσους παιρνει η καθε Νομικη με το 10% καθε χρόνο? Ευχαριστω
Ξεκινώντας από το τελευταίο, η κάθε Νομική θα πάρει φλετος 6% από τους περσινούς αποφοίτους (2024) και 4% από το 2023, (6%+4%=10%). Συνεπώς η Νομική Αθήνας θα πάρει φέτος 24 άτομα από τους αποφοίτους του 2024 (400 εισακτέοι * 6%) και 16 άτομα από το 2023, σύνολο 40 άτομα. Θεωρώ ότι υπάρχουν αρκετές πιθανότητες για φέτος και περισσότερες για την επόμενη χρονιά. Αλλά βέβαια ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις. Από την άλλη δεν χάνεις κάτι να το υποβάλεις.
Αν κάποιος/α περάσει Πολιτικός μηχανικός, μπορεί την επόμενη χρονιά με το 10% να δώσει μόνο σχέδιο για να περάσει αρχιτεκτονική;
Δυστυχώς όχι. Θα πρέπει να ξαναδώσει Πανελλήνιες και να δώσει και τα ειδικά μαθήματα
Η κόρη μου έδωσε το 2023 και συγκέντρωσε μόρια από 10230 έως 11860 με μέσο όρο ΕΒΕ 10.68. Είναι στο 2ο έτος Θεολογίας στο ΕΚΠΑ αλλά δεν της αρέσει…Έχει πιθανότητες με το 10% για το παιδαγωγικό δεύτεροβαθμιας εκπαίδευσης; Ευχαριστώ
Επειδή είναι η δεύτερη (και τελευταία) χρονιά πιστεύω ότι έχει πιθανότητες να το πιάσει. Πέρσι για τους απόφοιτους του 2022 ή βάση ήταν 11.835. Σε κάθε περίπτωση δεν χάνει κάτι να δοκιμάσει.
Καλησπέρα σας , η αγκυλοποιητικη σπονδυλοαρθριτιδα που αντιμετωπιζεται με βιολογικο παραγοντα είναι από τις χρόνιες παθήσεις που επιτρέπουν στον φοιτητή να αιτηθεί μετεγγραφή;
¨Οπως αναφέρεται στην από 17 – 12 – 2024 εγκύκλιο με Αρ. Πρωτοκόλλου: Φ.152/ 151290/Α5, οι πάσχοντες από αγκυλοποιητική ή ψωριασική σπονδυλαρθρίτιδα υπό βιολογική θεραπεία ή στοχευμένη θεραπεία με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67% εμπίπτουν στην κατηγορία του 5%, δηλαδή δικαιούνται να εισαχθούν σε ΑΕΙ με το βαθμό του απολυτηρίου. Χρειάζονται επιπλέον, εκτός της γνωμάτευσης από δημόσιο νοσοκομείο, να καταθέσουν στις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων και πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας από τα ΚΕ.Π.Α. που να έχει μόνιμη ισχύ ή άλλως να είναι σε ισχύ κατά την υποβολή της αίτησης.
Αυτοί με την εισαγωγή σε ΑΕΙ δικαιούνται μετεγγραφής υπό προυποθέσεις σύμφωνα με την ΥΑ 148236/Ζ1/2020 (άρθρ. 4) που αναφέρει ότι φοιτητές αυτοί έχουν δικαίωμα μετεγγραφής στην πόλη την οποία ο γονέας ή ο έχων την επιμέλεια δηλώνει ως μόνιμη κατοικία ή στην πόλη στην οποία τους παρέχεται ιατρική μέριμνα, σύμφωνα με βεβαίωση της επιτροπής της προαναφερόμενης κοινής υπουργικής απόφασης.
Παρακαλώ να ελέγξετε τα παραπάνω με δημόσιες αρχές σε περίπτωση που κάτι έχει αλλάξει.
Mπορω να κάνω αίτηση με το 10% για μια θέση στο τμήμα πολιτικών μηχανικών Βόλου ενώ έχω ήδη θέση στο τμήμα πολιτικών μηχανικών Ξάνθης?
Φυσικά αν έχεις δώσει Πανελλήνιες το 2023 ή το 2024
Καλησπέρα σας! Έδωσα Πανελλήνιες το 2023 και συγκέντρωσα 17.875 μόρια με αποτέλεσμα να περάσω στη Νομική ΑΠΘ. Φέτος, κάνοντας δεύτερη φορά 10%, υπάρχουν πιθανότητες να μπω στη Νομική ΕΚΠΑ;
Η δεύτερη χρονιά παρόλο που παίρνει λιγότερους/ες υποψήφιους/ες με το 10% είναι γενικά πιο εύκολη. Για παράδειγμα για τα παιδιά που αποφποίτησαν το 2022 και έκαναν μηχανογραφικό με το 10% το 2024, η βάση για τη Νομική Αθήνας ήταν 17.200. Οπότε θεωρώ πως ναι, υπάρχουν καλές πιθανότητες και εξάλλου δεν χάνετε κάτι. Αν τελικά πετύχετε, που το εύχομαι, να κάνετε αίτημα στη σχολή για αναγνώριση μαθηαμάτων. Καλή επιτυχία.
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τη διαδικασία του μηχανογραφικού 10%. Συγκεκριμένα, επιτρέπεται να δηλώσουμε στο μηχανογραφικό το ίδιο τμήμα στο οποίο φοιτούμε ήδη, αλλά σε διαφορετικό ίδρυμα; Για παράδειγμα, εάν φοιτώ στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου, μπορώ να δηλώσω το αντίστοιχο τμήμα του ΕΚΠΑ μέσω του 10%; Από κάποιους έχω ακούσει πως γίνεται ενώ σύμφωνα με το Υπουργείο ισχύει ότι ο υποψήφιος δεν δικαιούται να δηλώσει προτίμηση για Σχολή ή Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος στο οποίο είναι ήδη φοιτητής/τρια.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο και την απάντησή σας.
Είστε φοιτητής στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου και σύμφωνα με αυτά που λέει η εγκύκλιος δεν μποροείτε να δηλώσετε πάλι τμήμα στο οποίο φοιτάτε, δηλαδή, το Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου. Για το ΕΚΠΑ δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα, αν φυσικά θεωρείτε ότι αξίζει να το κάνετε.
Ο γιος μου περασε το 2023 Ιατρικη Ιωαννίνων με 18550 μόρια.Τι πιθανότητες έχει με το 4% το 2025 για Ιατρικη Πατρας;Σας ευχαριστώ πολυ
Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αλλά μάλλον υπάρχουν πιθανότητες καθώς πέρσι η βάση για τους απόφοιτους του 2022 για την Ιατρική Πάτρας ήταν 18355. Αν τελικά περάσει, πράγμα που εύχομαι, θα πρέπει να ζητήσει να του αναγνωρισθούν μαθήματα.
Χαίρεται.
Ήθελα να ρωτήσω πως διαμορφώνονται οι βάσεις για το 10%. Έχει να κάνει με το σύνολο των αιτήσεων κάθε φορά και τι Μέσος Όρος βγαίνει για τη ζήτηση που έχει κάθε τμήμα στα 2 επόμενα χρόνια που δικαιούται να κάνει τη διαδικασία ο κάθε φοιτητής;
Σας ευχαριστώ.
Με εκτίμηση,
Μάνος
Κάθε τμήμα παίρνει 90% από τους/τις υποψήφιους/ες που δίνουν εξετάσεις τη συγκεκριμένη χρονιά, για φέτος αυτοί που εξετάστηκαν το 2025. Παίρνει 6% από την περασμένη χρονιά και 4& από την προ-περασμένη. Οπότε (6%+4%=10%). Αν το δούμε πρακτικά μια σχολή με 100 εισακτέους φέτος θα πάρει 6 από πέρσι και 4 από πρόπερσι. Αυτοί ανταγωνίζονται ξεχωριστά και τα μόρια του τελευταίου είναι η βάση για την κάθε κατηγορία. Τα μόρια δηλαδή του τελευταίου (έκτου) της κατηγορίας του 6% είναι η βάση για αυτή την κατηγορία και τα μόρια του τλευαταίου (τέταρτου) της κατηγορίας του 4% είναι η βάση για αυτή την κατηγορία.
Ελπίζω να βοήθησα.
Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση και το εξηγήσατε πολύ καλά και απλά.
Με εκτίμηση,
Μάνος
καλησπέρα σας. Η κόρη μου έδωσε πανελληνιες το 2024. Μπορει να δηλώσει φετοσ με το 10% μια σχολή που ιδρύθηκε το 2025 αλλα εχει ΕΒΕ που μας καλύπτει;
ευχαριστω
θα ηθελα να ρωτήσω τι πιθανότητες υπάρχουν να περάσει με το 10% κάποιος σε σχολή της οποίας η βάση το 2024 ήταν 10640 και η ΕΒΕ 8.31 ενώ αυτός έχει 10510 μόρια και Μ.Ο 10.78
Ευχαριστώ
Το ερώτημα είναι πολύ γενικό. Σε ποια σχολή αναφέρεστε (πχ Ψαχνά, Ψηφιακών Τεχνών; Ποια χρονιά εξεταστήκατε 2024 ή 2023; Σε κάθε περίπτωση επειδή τα μόρια που συγκεντρώνετε είναι κοντά, υπάρχουν πιθανότητες αφού καλύπτετε και την ΕΒΕ. Έτσι κι αλλιώς δεν χάνετε κάτι να υποβάλλετε το μηχανογραφικό για 10%.
Έδωσα πανελλήνιες το 2024, αλλά δεν κατάφερα να μπω στην Ψηφιακών τεχνών και κινηματογράφου που ήθελα και σκέφτομαι να κάνω το 10%
Ναι η Ψηφιακών τεχνών και κινηματογράφου με ενδιαφέρει.
Το 2024 έδωσα πανελλήνιες
Η γνώμη μου είναι ότι δεν χάνετε κάτι να κάνετε το μηχανογραφικό του 10%
Πιστεύετε ότι το Παιδαγωγικό και το Νηπιαγωγών Αθήνας θα ανέβουν ή θα πέσουν
; (Δεν αναφέρομαι στο 10,%)
Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψει κανείς καθώς η άνοδος και η πτώση της βάσης είναι πολυπαραγοντικό ζήτημα (δηλώσεις υποψηφίων, επιδόσεις κλπ). Στα τμήματα αυτά είναι ακόμα πιο δύσκολη η πρόβλεψη καθώς αντλούν υποψηφίους από όλα τα επιστημονικά πεδία. Μόνο ιστορικά πιστεύω μπορεί να το δει κανείς. Η άποψη μου είναι εφόσον μας ενδιαφέρουν τα τμήμτα τα δηλώνουμε σαν να τα “πιάνουμε” με τη σειρά που θέλουμε. Επίσης μπορούμε να δηλώσουμε αντίστοιχα τμήμτα εκτός Αθήνας, αν δικαιούμαστε μετεγγραφή.
Καλησπέρα φέτος 2025 με γραπτα 8980+ 3200 Αθλήματα =12180 για τεφαα Κομοτηνής 2024ειχαν 13444.Αν του χρόνου 2026 κάνει το 10% θα έχει πιθανότητες να περάσει;η θα πρέπει να ξαναδώσει πανελλαδικές;
θα πρέπει να περιμένουμε τις φετινές ΕΒΕ για να δούμε αν την πιάνουμε για το συγκεκριμένο τμήμα. Πληροφοριακά σας παραθέτω τις περσινές βάσεις του 10% για από φοιτους του 2023 και του 2022 (τα στοιχεία αφορούν Γενιοκό Λϋκειο).
ΑΠόφοιτοι 2023: 12341
Απόφοιτοι 2022: 9864
Τέλος Ιουλίου θα ξέρουμε και τις φετινές βάσεις 10% για τους αποφοίτους του 2024. Τότε θα αποφασίσετε.
Η κόρη μου έδωσε φέτος εξετάσεις και έπιασε 14,800εως15,300 μόρια θέλει ιατρικές αν κάνει του χρόνου το 10 τις 100 υπάρχει περίπτωση να πιάσει κάποια η την στρατιωτική ιατρική επειδή έχει κάθε 10/100 ως τριτεκνη
Έδωσα πανελληνιες το 2024 και συγκέντρωσα 18.525 μορια για Ιατρικη Θεσσαλονικης. Είμαι 25 μορια κατω απο την περσινή βαση. Τι πιθανότητες έχω με το 10%;
Οι πιθανότητες εξαρτώνται από τον αριθμό των υποψηφίων στη συγκεκριμένη κατηγορία και τα μόρια που αυτοί/ές συγκέντρωσαν. Έχετε δει την πιθανότητα μετεγγραφής;
Καλημέρα σας, α) αν δηλώσω για το 10%, γίνω δεκτή και δεν μου αρέσει η νέα σχολή, είμαι υποχρεωμένη να πάω ή μπορώ να παραμείνω στην αρχική μου σχολή; β) με τις πανελλήνιες του 2024 κ βαθμόλογία 15.000 μόρια, φοιτώ στο ΕΚΠΑ τμήμα επικοινωνίας κ ΜΜΕ. Αν δηλώσω Ψυχολογία Αθήνας, Ιωαννίνων, Κρήτης, με τις περσινές βάσεις δεν περνάω. Αν όμως υποθετικά δεν δηλώσουν άλλοι φοιτητές του 2024 για αυτές τις σχολές, έχω πιθανότητες να περάσω; Σας ευχαριστώ πολύ!
α) Όχι δεν είστε υποχρεωμένη να φοιτήσετε στη νέα σχολή αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να δηλώσω μια σχολή που δεν μου αρέσει
β) Εννοείται ότι όσο μικρότερος είναι ο συναγωνισμός τόσο πιο χαμηλότερες είναι οι βάσεις.
ΣΣ: Ελέγχετε τις απαντήσεις πάντα με τις αρμόδιες αρχές
Καλησπέρα η κόρη μου έδωσε φέτος εξετάσεις και έπιασε 15.980 με 16.540 το μέγιστο και θέλει χημικό Αθήνα αν κάνει του χρόνου το 10% έχει πιθανότητες να μπει χημικό Αθήνα;; Ευχαριστώ!
Οι πιθανότητες εξαρτώνται από τον αριθμό των υποψηφίων στη συγκεκριμένη κατηγορία και τα μόρια που αυτοί/ές συγκέντρωσαν. Συνήθως τη δεύτερη χρονιά οι βάσεις είναι χαμηλότερες. Έχετε εξετάσει εάν έχετε διακίωμα μετερηραφής αν περάσει σε αντίστοιχο τμήμα;
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΦΕΤΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ 13760 ΜΕ 15180 ΜΟΡΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ( 4 Ο ΠΕΔΙΟ).ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ?Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΧΟΛΗ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ?ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥ.
Η άποψη μου είναι να κάνει το μηχανογρφικό της σύμφωνα με τις επιθυμίες της και όχι σύμφωνα με τις παλαιότερες βάσεις.
Καλησπέρα σας. Ο γιος μου έδωσε φέτος πανελλήνιες και συγκέντρωσε 16180 μόρια.
Προφανώς δεν πιάνει το ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ αλλά του Βόλου.
Μπορεί να κάνει του χρόνου το 10% για να έρθει στην Αθήνα? Πόσες πιθανότητες έχει? Εάν δεν συμπληρωθεί το ποσοστό των αιτήσεων με το 10% απορροφώνται όλοι όσοι έχουν κάνει ?
Ευχαριστώ!!
Η πρόταση μου είναι πάντα να κάνουμε το μηχανογραφικό με βάση τις προτιμήσεις μας γιατί ποτέ δεν ξέρουμε τη διακύμανση των βάσεων εισαγωγής, τις οποίες διαμορφώνουν κάθε φορά οι υποψήφιοι/ες της χρονιάς μας. Τα μόρια σας είναι καλά και μπορεί να σας βάλουν και στο τμήμα που θεέτε (η βάση περσι του παιδαγωγικκού Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ ήταν 16.100 και του Παιδαγωγικού του Βόλου 15.200). Μηχανογραφικό με το 10% μπορεί να κάνει για τα επόμενα δύο χρόνια. Μπορούν να επιλεγούν όσοι/ες ¨πιάνουν” την ΕΒΕ της χρονιάς τους. Επομένως αν δεν συμπληρώνονται οι θέσεις εισάγονται όλοι/ες όσοι/ες πιάνουν αυτή την ΕΒΕ. Επίσης, μπορούμε να ζητήσουμε μετεγγραφή από τμήμα σε τμήμα εφόσον πληρούμε τις προϋποθέσεις, σύμφωνα με την εγκύκλιο που εκδίδεται κάθε χρόνο.
Πάντα ελέγχετε τις πληροφορίες με επίσημους φορείς.
Καλημέρα σας. Ο γιος μου έχει περάσει στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων και σκέφτεται να κάνει μηχανογραφικό για το 10% για το Τμήμα Πληροφορικής. Σε περίπτωση που περάσει αλλά αποφασίσει να μη φύγει από το Ψηφιακών Συστημάτων, μπορεί να μην κάνει εγγραφή στο νέο Τμήμα και να παραμείνει στο Τμήμα που φοιτεί; Ευχαριστώ.
Ναι.
Καλησπέρα σας,
Ο γιος μου έδωσε φέτος πανελλαδικές και συγκέντρωσε 17.800 μόρια. Εάν πιάσει το τμήμα Χημικών Μηχανικών του ΑΠΘ (ή του Παν. Πατρών), εγγραφεί και φοιτήσει, θα έχει το δικαίωμα του χρόνου να υποβάλλει μηχανογραφικό με το 10% για το τμήμα Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ?
Μηχανογρφικό με το 10% μπορούν να υποβάλλουν όλοι/ες τις επόμενες δύο χρονιές από την εξέτασή τους. Επίσης, τα τμήματα που αναφέρετε είναι αντίστοιχα μεταξύ τους επομένως μας δίνουν δικαίωμα μετεγγραφής με τις κατάλληλες προϋποθέσεις
Καλησπέρα σας, μήπως μπορειτε να μου πειτε τις βασεις του 10% περσι και προπερσι στο τμημα βιολογιας Αθηνας και Πατρας? Σαν το παραδειγμα που δωσατε για την Νομικη? Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΑΘΗΝΑΣ: ΒΑΣΗ 2024 για απόφοιτους 2023: 17.705 και για απόφοιτους 2022: 17.419
Ελέγχετε τις απαντήσεις με τους αρμόδιους φορείς κάθε φορά.
Ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει να δηλώσω 10% το τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης…έδωσα πέρυσι πανελλαδικές και είμαι στο Νηπιαγωγων Ρέθυμνο…τα μόρια μου είναι 12.020
Καλησπέρα ο γιος μου έδωσε περισυ και φέτος θα κάνει το 10%. Έχει συγκεντρώσει 17440 μόρια και θέλει να κάνει το 10% για την πυροσβεστική . Πόσες πιθανότητες έχει να περάσει και κάτι ακόμη να δηλώσει πρώτα την αξιωματικών στην πυροσβεστικη και μετά την πυροσβεστική ή δεν έχει πιθανότητες για αξιωματικών και να δηλώσει μόνο την πυροσβεστική. Σας ευχαριστώ πολυ
Καλησπέρα σας! Ο γιος μου άπο τις περσινές βάσεις του 2024 έχει γράψει παραπάνω μόρια φέτος αλλά δεν πιάνει την ΕΒΕ της συγκεκριμένης σχολής… αν τυχόν ξαναδώσει με το 10% υπάρχει περίπτωση να πιάσει την Εβε ή όχι;
Ευχαριστώ
Όχι. Η ΕΒΕ του τμήματος θα παραμείνει η ίδια, επομένως δεν θα μπορεί να το δηλώσει.
Παρακαλώ ελέγχετε τις απαντήσεις με τα αρμόδια όργανα για τυχόν αλλαγές.
Καλησπέρα,για την αίτηση για το 10% απαιτείται νέος κωδικός;Με τους περσινους κωδικούς δεν με βρίσκει αναγράφει στο σύστημα
Φετος η ΕΒΕ αγωνισματων για τα ΤΕΦΑΑ στα Τρίκαλα είναι 7,73. Εγώ δεν την έπιασα. Έκανα 7,67. Του χρόνου θα μπορέσω να καμω μηχανογραφικό με το 10% για ΤΕΦΑΑ στα Τρίκαλα παρότι φέτος δεν έπιασα την ΕΒΕ των αγωνισμάτων? Θα μου την ανοίξει τη σχολή?
Λογικά όχι αφού η ΕΒΕ του τμήματος φέτος ισχύει και τα επόμενα δύο χρόνια χρόνια
Παρακαλώ ελέγχετε τις απαντήσεις με τα αρμόδια όργανα για τυχόν αλλαγές.
Καλησπέρα σας θελω να ρωτησω εαν περασει καποιος σε σχολη με το 10 % αλλα δεν θελει να παει συνεχιζει στην σχολη που περασε αρχικα ή εχει προβλημα ?
Συνεχίζει στην πρώτη σχολή.
Παρακαλώ ελέγχετε τις απαντήσεις με τα αρμόδια όργανα για τυχόν αλλαγές.
Καλησπέρα. Αν χρωστάω κάποια μαθήματα στη νομική για παράδειγμα, έχω πιθανότητες με το 10% να περάσω σε άλλη νομική? Πχ από Κομοτηνή Θεσσαλονίκη?
Δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο. Εφόσον δώσατε Πανελλαδικές το 2025 ή το 2024, μπορείτε να κάνετε 10%.
Η κόρη μου έδωσε φέτος πανελλήνιες κ ηθελε να περάσει μεταφραστων στην Κέρκυρα αλλά δεν έγραψε καλα αγγλικά. Αν χρησιμοποιήσει το 10% του χρόνου θα ξαναδωσει τα ειδικα μαθηματα των γλωσσών ή θα κρατήσει όλες τις φετινές βαθμολογίες όλων των μαθημάτων?
Κρατάει όλες τις βαθμολογίες. Εναλλακτικά πρέπει να δώσει όλα τα μαθήματα (και τα Αγγλικά).
Παρακαλώ ελέγχετε τις απαντήσεις με τα αρμόδια όργανα για τυχόν αλλαγές.
Υποθετική ερώτηση για όσους-ες γνωρίζουν. Έδωσα φέτος Πανελλήνιες και κατά πως φαίνεται, θα περάσω στην πρώτη δεύτερη ή έστω τρίτη επιλογή μου. Οι εγγραφές στα ΑΕΙ νομίζω ξεκινούν τον Σεπτέμβριο. Οπότε ρωτάω το εξής… εάν εγγραφώ στη σχολή μου κανονικά, και μετά αιτηθώ αναβολή σπουδών λόγω στράτευσης για να υπηρετήσω την θητεία μου ( 12 μήνες πλήρης ή 9 μήνες σε παραμεθόριο ), τότε θα έχω δικαίωμα για το 10%, με δεδομένο ότι τα μηχανογραφικά κατατίθενται Ιούλιο και εγώ ακόμη θα υπηρετώ την θητεία μου;
Νομίζω δεν υπάρχει πρόβλημα εκτός από τα διαδικαστικά. Κάποιος πρέπει να πάρει κωδικό από το Λύκειό σας αν είστε μακριά. Αυτό λύνεται με μια εξοσυιοδότηση. Επίσης το μηχανογραφικό γίενται ηλεκτρονικά.
Καλησπέρα σε όλους .
Έδωσα πανελλήνιες το 2002 και σπούδασα οικονομικά..θα ήθελα και δεύτερο προπτυχιακό και σκέφτομαι να δώσω με το 10%. Μετά από τόσα χρόνια μπορώ ,έχω το δικαίωμα ; .ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας
Όχι. 10% κάνουμε τα αμέσως δύο χρόνια μετά την εξέταση μας στις πανελλαδικές. Μπορείτε να δώσετε κατατακτήριες φέτος τον Νοέμβριο – Δεκέμβριο
Περισυ με το 10% πήρα 1η μετεγγραφή στην πόλη που σπουδάζει η μία αδερφή (υπάρχει και 2η σε άλλη πόλη, ειμαστε πολύτεκνοι) φέτος ξαναέκανα μηχανογραφικό με το 10% για την σχολή που με ενδιέφερε και πέτυχα αλλά σε άλλη πολη απ’ αυτές που σπουδάζουν τα αδερφια. Θα μπορώ 2 φορά να κάνω αίτηση μετεγγραφής?
Η περσινή εγκύκλιος των μετεγγραφών ορίζει ότι δεν έχουν δικαίωμα μετεγγραφής ή μετακίνησης:”όσοι έχουν λάβει μετεγγραφή, ή μετακίνηση σε άλλο Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου . Όμως συνεχίζει ότι:
[Σημειώνεται ότι όσοι φοιτητές έχουν εισαχθεί, με εξαίρεση τρόπους εισαγωγής που αποκλείονται σύμφωνα με την περ. δ*, σε Τμήμα διαφορετικό από εκείνο στο οποίο είχαν εισαχθεί αρχικώς και χρησιμοποιήσαν ως Τμήμα προέλευσης για να λάβουν μετεγγραφή σε άλλο Τμήμα, δύνανται να αιτηθούν μετεγγραφής/μετακίνησης.]
Οπότε θεωρώ ότι δικαιούστε (για να είστε σίγουρος/η επικοινωνήστε με ρο 2103443460, 2404, 2754, 3229)
*δ) όσοι έχουν εισαχθεί στα Α.Ε.Ι. με τις κάτωθι κατηγορίες:
(δα) τέκνα των Ελλήνων του εξωτερικού.
(δβ) αλλοδαποί – αλλογενείς,
(δγ) υπότροφοι αλλοδαποί – αλλογενείς οι οποίοι έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα τμήματα Θεολογίας των Α.Ε.Ι. και στα προγράμματα σπουδών των Α.Ε.Α. σε συγκεκριμένο αριθμό θέσεων και σε ποσοστό ένα τοις εκατό (1%) καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε όλες τις υπόλοιπες Σχολές,
(δδ) υπότροφοι ομογενείς,
(δε) αθλητές οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με διάκριση, σύμφωνα με το άρθρο 34 του ν. 2725/1999 (Α΄121),
(δστ) όσοι έχουν εισαχθεί στα Α.Ε.Ι. σε θέσεις ελεύθερης πρόσβασης, δηλαδή χωρίς συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις (εξαιρούνται οι αναφερόμενες κατηγορίες στη σελ.1 της παρούσης),
(δζ) όσοι έχουν εγγραφεί σε Ξενόγλωσσο Πρόγραμμα Σπουδών(ΞΠΣ) Α.Ε.Ι. της ημεδαπής.
Καλησπερα σας,ο γιος μου εδωσε για πρωτη φορα εξετασεις το 2024 και εχοντας 16700 μορια περασε στο Χαροκοπειο διατροφολογος,φετος με 17900 δυστυχως σε ισοβαθμια(ειχε χειροτερο βαθμο στην Χημεια,βιολογια ειχε τον ιδιο) εχασε την οδοντιατρικη Αθηνας που ηθελε και περασε φαρμακευτικη Αθηνας.
Την επομενη χρονια αν θελησει το 10% για οδοντιατρικη θα εχει την δυνατοτητα για μια χρονια να το κανει ή δυο,δηλαδη μετραει απο την αρχη της συμμετοχης των πανελληνιων ή απο την τελευταια φορα?
Επισης μπορει καποιος να βαλει παλι πολλες σχολες(π.χ ιατρικες και οδοντιατρικες) και θα περασει εκει που θα μπορει ή πρεπει να βαλει μονο αυτη που ξεχωριζει?
Τα μορια της επομενης χρονιας αν καταλαβαινω δεν παιζουν καποιο ρολο,δηλαδη αν μια σχολη ειναι να παρει 10 ατομα θα παρει τους δεκα με τα περισσοτερα μορια που ειχαν την προηγουμενη χρονια και δηλωσαν συμμετοχη στο 10%
Ευχαριστω εκ των προτερων και συγνωμη για τον ογκο των ερωτησεων.
Ε: Την επομενη χρονια αν θελησει το 10% για οδοντιατρικη θα εχει την δυνατοτητα για μια χρονια να το κανει ή δυο,δηλαδη μετραει απο την αρχη της συμμετοχης των πανελληνιων ή απο την τελευταια φορα?
Α: Το 10% μπορεί να γίνει για τις επόμενες δύο χρονιές από την τελευταία χρονιά που εξεταστήκαμε οπότε για εσάς το 2026 και 2027
Ε: μπορει καποιος να βαλει παλι πολλες σχολες(π.χ ιατρικες και οδοντιατρικες) και θα περασει εκει που θα μπορει ή πρεπει να βαλει μονο αυτη που ξεχωριζει?
Α: Βάζουμε όσες σχολές θέλουμε και μας επιτρέπεται δηλαδή να έχουμε την ΕΒΕ (θεωρώ δεν υπάρχει πρόβλημα), και να έχουμε τις προϋποθέσεις πχ αν χρειάζεται προκαταρκτικές κλπ.
Ε: Τα μορια της επομενης χρονιας αν καταλαβαινω δεν παιζουν καποιο ρολο,δηλαδη αν μια σχολη ειναι να παρει 10 ατομα θα παρει τους δεκα με τα περισσοτερα μορια που ειχαν την προηγουμενη χρονια και δηλωσαν συμμετοχη στο 10%
Α: Ναι. Στην ουσία συναγωνιζόμαστε τους υποψήφιους του 10%, όχι τα παιδιά που εξετάζονται εκείνη τη χρονιά
Ελέγχετε τις απαντήσεις με τα αρμόδια όργανα για τυχόν αλλαγές.
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες και τον χρονο σας,να ειστε καλα.
Έδωσα φέτος πανελλήνιες και στην εσωτερική αρχιτεκτονική Σερρών που μ’ ενδιαφέρει συγκέντρωσα 12880 μόρια. Η Βάση για το 2025 είναι 13545. Αν κάνω χρήση το 10% του χρόνου θα πιάσω τα μόρια για να μπω στη σχολή; Ευχαριστώ.
Το πρώτο ερώτημα είναι αν πιάνετε την ΕΒΕ ώστε να δικαιούστε να την δηλώσετε τα επόμενα δύο χρόνια με το 10%. Επειδή δεν μπορούμε φυσικά να μαντέψουμε τη βάση με το 10% τα επόμενα χρόνια, ας δούμε τι έγινε μέχρι τώρα:
Βάση ΓΕΛ 2025 για εξετασθέντες το 2024: 12.240
Βάση ΓΕΛ 2025 για εξετασθέντες το 2023: 11.275
Την ΕΒΕ την πιάνω αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως υπολογίζονται τα μόρια για το 10% ώστε να δω αν μπορώ να μπω του χρόνου με τα μόρια που έχω.
Αυτό δεν μπορείς να το ξέρεις. Εξαρτάται από το ποιοι/ες θα υποβάλλουν μηχανογραφικό με το 10% και αν έχουν περισσότερα ή λιγότερα μόρια από σένα ώστε να καλυθφούν οι θέσεις που προσφέρονται στην κατηγορία αυτή.
Καλησπέρα, η κόρη μου συμμετείχε στις πανελλαδικές του 2024. Η πρώτη επιλογή της ήταν οι σχολές της Αρχιτεκτονικής αλλά δεν έπιασε τη βάση εισαγωγής και τελικά εισήχθη στην σχολή Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Σύρο. Το 2025 έκανε εκ νέου μηχανογραφικό με το 10% και πέρασε στην Αρχιτεκτονική Ιωαννίνων και τα μόρια που έπιασε είναι 14.895. Για να πάρει μετεγγραφή στη Αρχιτεκτονική του ΑΠΘ λόγο αδελφής που φοιτά στο ΠΑΜΑΚ απαιτείτε η διαφορά των 2.750 μορίων να μην υπερβαίνει την σχολή μετεγγραφής. Πως υπολογίζεται αυτή η διαφορά, με τη βάση εισαγωγής του 2025 του 90% (18.135 μόρια) ή με τη βάση εισαγωγής του 2024 – 10% (15.010 μόρια) ή με κάποιον άλλο τρόπο;
Μετά από επικοικωνία με το Υπουργείο, ενημερωθήκαμε ότι η διαφορά ισχύει για τη βάση του τελευταίου εισαχθέντος με το 10%. Μπορείτε να το πειβεβαίωσετε επικοινώντας με τα 210 344 -3468, 3460, 2404, 2754, 3229
210 344 -2448, 3103, 3081, 2354. Προσοχή γιατί φέτος οι μετεγγραφές σχεδιάζονται για νωρίτερα.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
Ο υιός μου είναι διακριθεν αθλητής και έχει 10% τα μόρια του ήταν 14300 και έδωσε φέτος πανελλήνιες και με το 10% που έχει φτάνει στα 15730 μόρια .την δε αίτηση θα την υποβάλουμε το Σεπτέμβριο του 2025 .η σχολή που επιθυμεί είναι η νομική ενδέχεται του χρόνου να μπει στη σχολή της νομικής με το 10%;
Καλησπέρα
Καλησπέρα ο υιός μου φέτος στις πανελλήνιες 2025 συγκέντρωσε 14.300 μόρια και ως διακριθεν αθλητής έχει επιπλέον το 10% επομένως τα μόρια του είναι 15730.τα δικαιολογητικά θα τα υποβάλει το Σεπτέμβριο του 2025 όταν θα βγει η εγκύκλιος από το υπουργείο παιδείας θέλει νομική Κομοτηνής υπάρχει περίπτωση του χρόνου με το 10% να μπορεί να την πιάσει τη βάση;
Δεν υπάρχει τρόπος ασφαλούς πρόβλεψης. ¨Εχουμε δει η βάση του 10% να είναι αρκερτά μειωμένη σε κάποιες περιπτώσεις αλλά φυσικά δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος. Δείτε πώς διακυμνα΄θηκαν οι βάσεις τα προηγούμενα χρόνια.
Καλησπέρα σας.
Ο γιος μου έγραψε φέτος πανελλήνιες από ΕΠΑΛ τομέα πληροφορικής και δεν πέρασε κάπου. Τα μόρια που συγκέντρωσε είναι από 10390 έως 11620 και 12395 με το ειδικό μάθημα αγγλικών για το τμήμα ψηφιακών μέσων και επικοινωνίας στην Καστοριά.
Αν κάνει με το 10% έχει πιθανότητες για την Καστοριά ή το τμήμα πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην Λαμία ή πληροφορικής με εφαρμογές στην βιοϊατρική πάλι στην Λαμία.
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα σας. Είμαι από επαλ στον
Τομέα υγείας και έγραψα 16.900 μέσο όρο. Λόγω λάθος μηχανογραφικόυ έπιασα Αθήνα γεωπονικό στο τμήμα διατροφής. Θα ήθελα να ρωτήσω, με το 10% αν κάνω του χρόνου έχω πιθανότητες να μπω στο τμήμα διατροφολογίας κ διαιτολογίας Καλαμάτα το οποίο με τα μόρια μου φέτος το περνάω για 930 μόρια; Επίσης έχω πιθανότητες να το 10% ξανά και για την λογοθεραπεία Καλαμάτα την οποία έχασα για 20 μόνο μόρια; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Είναι δύσκολο να προβλέψεις το 10% από τα ΕΠΑΛ γιατί μπαίνει ένας μόνος υποωήφιος. Άρα η βάση είναι τα μόρια αυτού/ής. Δες λίγο τις βάσεις των δύο τμημάτων που σε ενδιαφέρουν στην Καλαμάτα για να καταλάβεις.
Γειά σας, έχω περάσει γεωπονια φλωρινας με 11000 σπο επαλ το 2025, αν του χρόνου με το 10 % υπάρχουν πιθανότητες για Διπαε Θεσσαλονίκης?
Είναι δύσκολο να προβλέψεις το 10% από τα ΕΠΑΛ γιατί μπαίνει ένας μόνος υποωήφιος από κάθε προηγούεμνη χρονιά. Άρα η βάση είναι τα μόρια αυτού/ής. Δες λίγο τις βάσεις της ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ στο ΔΙΠΑΕ με το 10% για να καταλάβεις.
Μπορεί κάποιος που συμμετείχε φέτος ( 2025 ) στις Πανελλήνιες να δώσει του χρόνου για το 10% και να ξαναδώσει την μεθεπόμενη πάλι? (Δεδομένου το ότι το λεγόμενο 10% στην ουσία μοιράζεται σαν 6 και 4 τοις εκατό αντίστοιχα στις δυο επόμενες χρονιές που έπονται της χρονιάς των εξετάσεων?) Δηλαδή εν κατακλείδι να προσπαθήσει δυο φορές.
Δικσίωμα συμμετοχής για υποβολή μηχανογραφικού χωρίς νέα εξέταση (10% όπως συνηθίζουμε να το λέμε) υπάρχει για τα επόμενα δύο (2) χρόνια από το έτος που εξεταστήκατε. Αν εξεταστείτε εκ νεόυ αποκτάται το δικαίωμα ξανά. Την πρώτη χρονιά διεκδικείτε το 6% των θέσεων και την επόεμνη το 4%. Δείτε δύο παραδείγματα:
ΙΔΡΥΜΑ: ΑΠΘ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΗΣ: ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΘΕΣΕΙΣ (100%): 170
ΓΕΛ ΗΜ.: 153
ΓΕΛ ΕΣΠ.: 2
ΓΕΛ-10% 2024: 10 (170*6%)
ΓΕΛ-10% 2023: 7 (170*4%)
ΙΔΡΥΜΑ: ΕΜΠ – ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ
ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΗΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΘΕΣΕΙΣ (100%): 259
ΓΕΛ ΗΜ.: 220
ΕΠΑΛ ΗΜ.: 13
ΓΕΛ ΕΣΠ.: 3
ΕΠΑΛ ΕΣΠ.: 3
ΓΕΛ-10% 2024: 15
ΓΕΛ-10% 2023: 9
ΕΠΑΛ-10% 2024: 1
ΕΠΑΛ-10% 2023: 1
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ναι είναι κατανοητό ότι εάν εξεταστεί κάποιος εκ νέου αποκτά ξανά το δικαίωμα. Εγώ αυτό που ρωτάω είναι το εξής. Ας το παραθέσω με ένα υποθετικό παράδειγμα:
Έδωσα φέτος Πανελλήνιες. Περνάω σε κάποια σχολή. Όμως δεν μου αρέσει ή θέλω κάτι άλλο. Οπότε του χρόνου καταθέτω απλώς μηχανογραφικό για το 10% ( 6% στην ουσία ). Περνάω και πάλι σε κάποια νέα σχολή που επιθυμούσα. Ως εδώ όλα καλά. Αυτό που θέλω να μάθω είναι εάν και την μεθεπόμενη χρονιά έχω το δικαίωμα να καταθέσω και πάλι απλώς μηχανογραφικό διεκδικώντας το 4% των θέσεων.
Ευχαριστώ.
Λογικά ναι. Εφόσν έχετε το δικαίωμα για δύο χρόνια, δεν βλέπω γιατί να μην μπορείτε.
Ελέγχετε πάντα τις απαντήσεις με τους αρμόδιους φορείς του ΥΠΑΙΘΑ.
Είχα δηλώσει το τμήμα ψυχολογίας στο ΔΠΘ στις πανελλήνιες 2025 Έχω 15375 μόρια. Το τμήμα ανέβηκε στα 15450.τι πιθανότητες έχω με το 10% το 2026??? Ευχαριστώ
Όπως έχω γράψει είναι δύσκολο να πιθανολογήσεις τη βάση για το 10%. Από την άλλη είναι καινούργιο τμήμα και δεν έχουμε στατισιτκά παρά μόνο από πέρσι.
Γεια σας έδωσα πανελλήνιες για δεύτερη φορά φέτος το 2025 και πέρασα στην δεύτερη επιλογή μου στο Τμημα Μηχανικών οικονομίας και διοίκησης ενώ η πρώτη επιλογή μου ήταν το διοικητικής επιστήμης και τεχνολογίας Καβάλας. Έγραψα ΑΚΡΙΒΩΣ τα μόρια της πρώτης επιλογής μου αλλά δεν πέρασα λόγω των θέσεων. Άμα κάνω το 10% έχω επιλογές να παράσω στο ΔΕΤ της καβαλας;
Στείλτε τα μόριά σας και γράψτε αν είναι από ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ. Αν καταλαβαίνω καλά και έχετε γράψει κοντά στη φετινή βάση, τότε έχετε πιθανότητες για την πρώτη προτίμηση. Σε κάθε περίπτωση για το 10% δεν χάνουμε κάτι να το δοκιμάσουμε Για να μην ρισκάρετε όπμως καλό είναι να παρακολουθείτε κανονικά το τμήμα που περάσατε.
Τα μορια μου ειναι απο 8.520-10.020 Μ.Ο εχω 9,05 και ειμαι απο ΓΕΛ και για την σχολη της καβαλας ειχα τα φετινα μόρια ακριβώς αλλα δεν πέρασα λόγω των θέσεων γι αυτο ρωταω σν έχω κάποιες ελπιδες;; Το τμημα που περασα το παρακολουθώ!!!
Στο συγκεκριμένο τμήμα η βάση για τους απόφοιτους του 2024 που έκαν αίτηση 10% το 2025 ήταν 9560 – λίγο πιο πάνω από την βάση του 2025. Όμως για τους απόφοιτους του 2023 που έκαναν αίτηση φέτος η βάση ήταν 9170. Αυτό συμβαίνει συνήθως δηλαδή η βάση του 10% είναι πιο χαμηλή για αυτούς που αποφοίτησαν δύο χρόνια πριν. Σε κα΄θε περίπτωση μπορείτε, αφού παρακολουθείτε τη σχολή, να κάνετε το 10% τον Ιούλιο μαζί με τα άλλα παιδιά.
Ευχαριστώ πολύ !!Μήπως ξέρετε αν θα χρειαστεί να απευθυνθώ στο λύκειο μου για κάποιον κωδικό;;;
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΦΕΤΟΣ ΜΕΣΩ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΑΔΕΡΦΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΜΕΤΤΕΓΡΑΦΗΚΕ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΑΝΕ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΟ 10 % ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΕΦΑΑ, ΠΙΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΒΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΦΑΑ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑ ΤΕΦΑΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΜΕ ΜΟΡΙΑ 14450 ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΣΑΧΘΕΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ ΤΟΥ 10% ΑΘΗΝΑΣ, ΝΑ ΑΙΤΗΘΕΙ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ? ΑΠ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 10% ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕ ΑΔΕΡΦΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟ 2025 ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΑΔΕΡΦΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Η απάντηση είναι ότι εφόσαν εισαχθεί στο τμήμα Τρικάλων και πιάνει τη βάση μετεγγραφής για Αθήνα θα μπορεί να μτεγγαφεί. Προυπόθεση είναι να μην έχετε μόνιμη κατοικία στην Αθήνα ή στις Σέρρες ούτε 100% κυριότητα ή επικαρπία. Εάν η οικογένεια είναι δίτεκνη θα υπάρχει και οικονομικό όριο (17.500 κατά κεφαλήν) και θα πρέπει να είναι το πρώτο πτυχίο και των δύο. Εάν υπάρχουν αυτά τα κριτήρια μπορεί να κάνει εκ νέου αίτηση μετεγγραφής. Δείτε τι λέει η εγκύκλιος του 2025:
Σημειώνεται ότι όσοι φοιτητές έχουν εισαχθεί, με εξαίρεση τρόπους εισαγωγής που αποκλείονται σύμφωνα με την περ. δ, σε Τμήμα διαφορετικό από εκείνο στο οποίο είχαν εισαχθεί αρχικώς και χρησιμοποιήσαν ως Τμήμα προέλευσης για να λάβουν μετεγγραφή σε άλλο Τμήμα, δύνανται να αιτηθούν μετεγγραφής/μετακίνησης.
Η εγκύκλιος εδώ
Καλησπέρα σας έδωσα φέτος πανελλήνιες αλλά δεν πέρασα ήθελα τεφαα συγκέντρωσα 11250 μαζί με τα αθληματα.θα κάνω φέτος υο 10 τις εκατό μπορώ να δηλώσω και ότι είμαι τριτεκνη να μπω σε ειδική κατηγορία;
Καλημέρα,ήθελα να ρωτήσω ο γιος μου φέτος έδωσε πανελληνιες αλλά δεν πέρασε τεφαα που ήθελε είχε 11200 μαζί με τα αθληματα θα μπορεί να κάνει το 10 τις 100 και αν ναι θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το τριτεκνος για να μπορεί να πιάσει πιο εύκολα κάποια θεση;
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Μπορεί να κάνει 10% το 2026 και το 2027. Θα κρατήσει τους βαθμούς του και για τα αθλήματα. Δεν προβλέπεται κάτι για τους τρίτεκνους (μόνο σε σώματα ασφαλείας ισχύει πλέον αυτό).
Καλησπέρα,
Έδωσα το 2025 πανελληνιες και πέρασα στο χημικο ΔΠΘ στην καβαλα . Αν κανω το καλοκαιρι 10% για το χημικο κρητης και περασω (τα μορια μου είναι υψηλότερα από την περσινη βαση 10%) έχω πιθανότητες να μου αναγνωρισουν τα μαθημα τα μαθηματα που ήδη έχω περάσει η να εγγραφω στο γ εξαμηνο εφόσον τα τμήματα πλέον είναι αντίστοιχα;
Ευχαριστώ πολύ
Θεωρώ πως επειδη είναι αντίστοιχα τμήματα θα σου αναγνωρίσουν αρκετά μαθήματα. Σε κάθε περίπτωση θα κάνεις αίτηση και θα αποφασίσει το τμήμα. Μπορείς να μιλήσεις με την γραμματεία του τμήματος για περισσότερα.
Καλησπέρα!! Αν φοιτώ ήδη σε μια σχολή, κάνω 10% και περάσω, τότε θα πάω να διαγραφώ απ την σχολή έτσι;; Ή είναι αναγκαίο να διαγραφώ ΠΡΙΝ την υποβολή μηχανογραφικού 10%;;;
Σας ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρα, αν περάσεις με το 10% στην σχολή που επιθυμείς τότε για να εγγραφείς στη νέα σχολή πρέπει να διαγραφείς από την παλιά. Δεν χρειάζεται να διαγραφείς ΠΡΙΝ.
Καλησπέρα. Εδωσα πανελλήνιες το 2025 και συγκεντρωσα 18200 μόρια από τομέα υγείας. Δεν επέλεξα ιατρική παρόλο που έπιανα, το μετάνιωσα και τώρα θέλω να κάνω 6% για μια εκ των Λάρισα, Ιωάννινα, Αλεξανδρούπολη. Τι πιθανότητες μου δίνετε να πιάσω μια εξ αυτών;
Δεν είναι εύκολο να προβλέψουμε τις πιθανότητές που έχετε καθώς εξαρτώνται από τις υπόλοιπες αιτήσεις που θα υποβληθούν. Σε κάθε περίπτωση αν είναι αυτό που θέλετε, δεν χάνετε κάτι να υποβάλετε μηχανογραφικό με το 10% φέτος ή και του χρόνου. Η διαδικασία είναι απλή. Καλή επιτυχία εύχομαι.
Πάντως συγκρίνοντας τις βάσεις του 6% στο AeiTei με αυτές τις προηγούμενες χρονιές για το 90% για την ιατρική σημειώνεται κάθε χρόνο σημαντική πτωση με μόνη εξαίρεση τη Λάρισα για 2 φορές τα τελευταία 10 χρόνια. Ειδικά τα Ιωάννινα πέρυσι έπεσαν 225 μόρια. Επίσης είμαι ήδη 200+ μόρια πάνω από την Αλεξανδρούπολη και θεωρώ λίγο απίθανο να μην εισαχθω σε μια απτις 3. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας
Καλησπέρα σας ήθελα να ρωτήσω η κόρη μου έχει 11100 μορια μαζί με τα αθληματα και θέλει τεφαα.Εδωσε πέρυσι αλλά δεν πέρασε τι πιθανότητες έχει φέτος αν κάνει το 10 τις εκατο;;
Καλησπέρα σας ήθελα να ρωτήσω η κόρη μου έχει 11100 μορια μαζί με τα αθληματα και θέλει τεφαα.Εδωσε πέρυσι αλλά δεν πέρασε τι πιθανότητες έχει φέτος αν κάνει το 10 τις εκατο;;
Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τις βάσεις αλλά σας παραθέτω τις περσινές βάσεις:
Κομοτηνή: υποψήφιοι του 2024: 13090 υποψήφιοι του 2023: 10331
Σέρρες: υποψήφιοι του 2024: 13380 υποψήφιοι του 2024: 10854
Βλέπουμε ότι οι βάσεις είναι πιο χαμηλές τη δεύτερη (και τελευταία) χρονιά.
Καλησπερα, σπουδαζω πληροφορικη στο ΟΠΑ. Μπορω να κανω 10% για ΔΕΤ στο Οπα ; Ευχαριστω.
Εάν δώσατε Πανελλαδίκές το 2025 ή το 2024 μπορείτε. Υποψήφιος/α ΔΕΝ δικαιούται να δηλώσει προτίμηση για Σχολή ή Τμήμα ή Εισαγωγική
Κατεύθυνση Τμήματος στο οποίο είναι ήδη φοιτητής/τρια. ΔΕΝ διακιούνται να κάνουν μηχανογραφικό 10%:
1. απόφοιτοι εσπερινού ΕΠΑΛ
2. εισαχθέντες με τις επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου
3. Όσοι/ες δεν “έπιασαν” την ΕΒΕ εκείνης της χρονιάς
Ρωταω επειδη ειναι ιδια σχολη. Τι ισχυει με αυτο γιατι εχω λιγο μπερδευτει.