2021-22

Spread the love

1. Αδελφοποίηση με Λύκειο Παραλιμνίου

ΣΚΟΠΟΣ: Αδελφοποίηση με το Λύκειο Παραλιμνίου Κύπρου

Ειδικότεροι στόχοι:

  • Γνωριμία μαθητών/ριών και εκπαιδευτικών με άλλα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
  • Προώθηση μορφωτικών και πολιτιστικών ανταλλαγών
  • Ανάπτυξη της κουλτούρας εξωστρέφειας, συνεργασίας και προώθηση καλών πρακτικών
  • Προώθηση της συνεργασίας μεταξύ σχολικών μονάδων
  • Γνωριμία με τον ελληνισμό εκτός Ελλάδας και ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για το Κυπριακό ζήτημα 

Συντονιστής: Πράπας Κωνσταντίνος

7/12/2021

Η αδελφοποίηση με το Λύκειο Παραλιμνίου εγκρίθηκε! Μπορείτε να δείτε στο blog του σχολείου μας  εδώ την ευχετήρια κάρτα που κατασκεύασαν οι μαθήτριες Μαριάνθη Αρματά και Μαρία Βολονάκη για να την στείλουμε στους Κύπριους αδελφούς μας.

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/02/26/quot-eleni-quot-to-poiima-toy-giorgoy-seferi-se-apaggelia-4-mathitrion-tis-a-lykeioy/?fbclid=IwAR1DMOY31OZcNZW0eHpmSw6phOlP2mZMqjMLgg6VET1fHPi8TetZzb5Bpeg

Παρουσίαση -Λύκειο Παραλιμνίου

Αδελφοποίηση του ΓΕΛ Κρεμαστής με το Λύκειο Παραλιμνίου Κύπρου

2. Αναβάθμιση ψηφιακού περιβάλλοντος

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΣΚΟΠΟΣ: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ 

Ειδικότεροι στόχοι: 

  • Αναβάθμιση του ιστοτόπου του σχολείου ώστε να είναι πιο λειτουργικός και ελκυστικός.
  • Επέκταση του ασύρματου δικτύου (wi-fi) της σχολικής μονάδας
  • Αναβάθμιση του υλικού και λογισμικού των σταθμών εργασίας, διοικητικών και εκπαιδευτικών, της σχολικής μονάδας.

Βασιλώτος Μιχαήλ

Βαφείδης Γεώργιος

Παπασταματάκης Σταμάτιος

Ρένεσης Γεώργιος  (Συντονιστής)

1.  Στις 29/10/2021 ξεκίνησε η λειτουργία της νέα μας ιστοσελίδας σε περιβάλλον wordpress.

Το σχολικό δίκτυο μας έδωσε το προσωρινό URL της σελίδας: https://lyk-kremast.dod.sch.gr/

Δημιουργήθηκαν το μενού , οι σελίδες και οι κατηγορίες. Στις 30/10/2021 δημοσιεύτηκε το πρώτο μας άρθρο και από τότε η σελίδα ενημερώνεται καθημερινά

2. Στις 8/12/2021 η σελίδα μας  είχε  συνολικά 1.000 μοναδικούς επισκέπτες και 3.421 επισκέψεις.

3. Μέχρι σήμερα 15/12/2021 έχουν αναβαθμιστεί πέντε (5) σταθμοί εργασίας σε τρία επίπεδα: δίσκοι SSD, μήμες RAM και λειτουργικό σύστημα.

4. Στις 3/2/2021 μετά από αίτηση μας το σχολικό δίκτυο έκανε το URL της σελίδας: https://lyk-kremast.dod.sch.gr/ τo επίσημο URL της  ιστοσελίδας του σχολείου μας και καταχωρήθηκε στις μηχανές αναζήτησης. Συγχρόνως στο URL της παλιάς ιστοσελίδας προστέθηκε η λέξη old .

5. Στις 10/3/2022 ξεπεράσαμε τους 5.500 μοναδικούς επισκέπτες.

6. Στις 8/4/2022 η αναζήτηση στον google οποιασδήποτε φράσης που περιέχει τις λέξεις Λύκειο Κρεμαστής έχει σαν αποτέλεσμα στην 1η θέση την ιστοσελίδα μας. Δείτε εδώ

 

3. Δημιουργία ταξιδιωτικού χάρτη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ-ΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

ΣΚΟΠΟΣ: Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 

Ειδικότεροι στόχοι: 

  • Ενίσχυση των γλωσσικών δεξιοτήτων και γραμματισμού  μαθητών και μαθητριών
  • Προετοιμασία για συμμετοχή σε διαγωνισμούς και άλλες εκπαιδευτικές δράσεις
  • Εξοικείωση με την κουλτούρα άλλων λαών
  • Απόκτηση γνώσεων σχετικά με την τοπική γεωγραφική, πολιτιστική και περιβαλλοντική κληρονομιά του νησιού της Ρόδου
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων έρευνας
  • Εξοικείωση με νέα κειμενικά είδη
  • Ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών και μαθητριών

Γιαννακιτσίδου Ευθυμία (Συντονίστρια)

Καντιμοίρη Παρθένα

Κατσιαφλιάνη Τατιάνα

Το πρόγραμμα e-twinning στο σχολείο μας

2η συνάντηση e-twinning

Επίσκεψη του ΓΕΛ Κρεμαστής στην ΑΣΤΕΡ στο πλαίσιο του προγράμματος e-twinning

Ενημέρωση για τον τουρισμό στο πλαίσιο του προγράμματος e-twinning

Εκπαιδευτική επίσκεψη στις Πηγές Καλλιθέας και στην Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου

Συνάντηση μαθητών στο πλαίσιο του e-twinning

Ψηφιακός τουριστικός χάρης στο πλαίσιο του προγράμματος e-twinning

Παρουσίαση ψηφιακού ταξιδιωτικού χάρτη

4. Εθελοντικές – Κοινωνικές δράσεις

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

ΣΚΟΠΟΣ: Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΩΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ

Διβάνη Αναστασία

Κωστής Νικόλαος  (Συντονιστής)

Μαγαλιός Βάιος

Πρώτο βραβείο ομαδικής συμμετοχής στο «Ρόδος για τη Ζωή» 2021

Συμμετοχή του ΓΕΛ Κρεμαστής στον παγκόσμιο καθαρισμό ακτών 2021   26/10/2021

Βεβαίωση συμμετοχής στον παγκόσμιο καθαρισμό ακτών 2021

5. Έρευνα για εξωσχολικές δραστηριότητες

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΣΚΟΠΟΣ: ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 
Ειδικότεροι στόχοι: 

  1. Οι μαθητές/ριες θα μάθουν να σχεδιάζουν και να υλοποιούν μια μικρή ποσοτική έρευνα
  2. Οι μαθητές/ριες θα μάθουν να παριστάνουν γραφικά τα στατιστικά αποτελέσματα
  3. Οι μαθητές/ριες θα μάθουν να εξάγουν συμπεράσματα μέσω των αποτελεσμάτων
  4. Γνωριμία των μαθητών/ριών με τον κλάδο των στοχαστικών μαθηματικών

Κατσίλλη Μαρία   (Συντονίστρια)

Λουκάς Κυριάκος

Ρένεσης Γεώργιος

  • Στις 9/12/2021 έγινε η συγκέντρωση των μαθητών και ενημερώθηκαν για την συγκεκριμένη δράση. Χωρίστηκαν σε ομάδες για να συντάξουν τις κατάλληλες ερωτήσεις για την δημιουργία του ερωτηματολογίου της έρευνας.
  • Στις 17/12/2021 συγκεντρώθηκαν οι ερωτήσεις που πρότεινε κάθε ομάδα και τους ανατέθηκε, με καθοδήγηση από τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς, να επιλέξουν τις καταλληλότερες, ώστε να συνταχθεί το τελικό ερωτηματολόγιο.
  • Στις 22/12/2021 διανεμήθηκαν, πιλοτικά, μερικά ερωτηματολόγια για χρονομέτρηση και εντοπισμό τυχόν λαθών.
  • Στις 10/1/2022 συγκεντρώθηκαν τα διορθωμένα ερωτηματολόγια της κάθε ομάδας και στην συνέχεια με την ομαδοσυνεργατική μέθοδο καταρτίστηκε το τελικό ερωτηματολόγιο. Δείτε το ερωτηματολόγιο εδώ
  • Στις 20/1/2022 ξεκίνησε η διανομή του ερωτηματολογίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα τριών τμημάτων, ενός από κάθε τάξη, για συμπλήρωση.
  • Στις 28/2/2022 ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση και καταγραφή των δεδομένων των ερωτηματολογίων της έρευνας.
  • Στις 8/3/2022 ξεκίνησε η εισαγωγή των δεδομένων στο πρόγραμμα υπολογιστικών φύλλων Εxcel.
  • Στις 31/3/2022 ολοκληρώθηκε η εισαγωγή των δεδομένων στο excel και η ακολούθησε η παρουσίασή τους με πίνακες και γραφήματα.
  • Στις 14/4/2022, οι μαθήτριες/-τές, εξήγαγαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους χρησιμοποιώντας εργαλεία της περιγραφικής Στατιστικής.
  • Στις 5/5/2022 είχαν επιμορφωτική συνάντηση με εξειδικευμένο επιστήμονα, προκειμένου να βοηθηθούν στην εξαγωγή και επαγωγικών στατιστικών αποτελεσμάτων. Με αυτόν τον τρόπο, εκτίμησαν τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού, ολοκληρώνοντας τα αποτελέσματα της έρευνάς τους.

Επιμορφωτική συνάντηση στο πλαίσιο της δράσης στη Στατιστική

Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ

6. Ενημέρωση γονέων

ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

ΣΚΟΠΟΣ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Ειδικότεροι στόχοι:

  • Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας και υποστήριξης των γονέων στην αντιμετώπιση δύσκολα διαχειρίσιμων καταστάσεων
  • Ενίσχυση των σχέσεων και της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας
  • Ενδυνάμωση του ρόλου της οικογένειας στην αντιμετώπιση θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος με το σχολείο
  • Άνοιγμα της σχολικής μονάδας προς την κοινότητα

Καμπουράκη Αντωνία  (Συντονίστρια)

Τσαρούχας Γεώργιος

Χαραλάμπους Αναστασία

Ενημερωτική συνάντηση με θέμα: “Παιδιά με άγχος-Γονείς σε σύγχυση”

https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ba%cf%84%cf%85%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%b4%ce%ad%cf%82-%cf%83%ce%b5-%ce%b5/

7. Ομάδα φιλαναγνωσίας-Σχολική εφημερίδα

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ – ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΣΚΟΠΟΣ: Να προωθηθεί η φιλαναγνωσία στα παιδιά και να δημιουργηθεί ιστολόγιο (blog) στη σχολική μονάδα που να καλύπτει τις σχολικές δράσεις και ευρύτερα θέματα που απασχολούν τη σχολική κοινότητα.

Ειδικότεροι στόχοι:

  • Ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων ζωής στα παιδιά
  • Εξοικείωση με τον κόσμο της λογοτεχνίας
  • Η εξοικείωση των παιδιών με τα νέα μέσα και νέους γραμματισμούς
  • Υποστήριξη πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης
  • Ενασχόληση με ομίλους
  • Ανάπτυξη δράσεων ήπιας μάθησης
  • Προώθηση συνεργατικού πνεύματος ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας

Πράπας Κωνσταντίνος

Χατζηνικόλα Τσαμπίκα  (Συντονίστρια)

“Στη Δυτική όχθη” το blog των μαθητών

Συμμετοχή σε εκδήλωση για τη φιλαναγνωσία και τις εφηβικές λέσχες ανάγνωσης 26-11-2021

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/02/02/quot-i-diatrofiki-anasfaleia-quot-toy-giorgoy-papastamataki-g2/

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/02/06/quot-i-fygi-quot-poiisi-tis-mathitrias-vasilikis-kotsifoy-toy-g2/

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/02/15/quot-i-porta-quot-poiima-tis-chrysoylas-kyriazi-g2-empneysmeno-apo-ena-poiima-toy-miroslav-choloymp/

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/02/quot-polemos-quot-antipolemiko-poiima-tis-annas-vogiatzi-kai-toy-stelioy-kavesoy-v1/

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/07/quot-persino-kalokairi-quot-poiisi-apo-4-mathitries-toy-v4/

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/07/entyposeis-mathiton-tis-omadas-filanagnosias-apo-to-vivlio-quot-to-paidi-toy-noe-quot/

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/10/o-alexandros-katinas-mathitis-tis-a-taxis-diavase-kai-sas-proteinei-to-deytero-vivlio-tis-leschis-filanagnosias-toy-gel-kremastis-quot-egklima-stin-archaia-agora-quot-tis-claude-mosse-quot/

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/08/i-dikaia-ziaki-mathitria-tis-a-taxis-gel-kremastis-diavase-kai-sas-proteinei-to-deytero-vivlio-tis-leschis-filanagnosias-toy-gel-kremastis-quot-egklima-stin-archaia-agora-quot-tis-claude-mosse-quot/

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/13/i-niki-ntenta-toy-a2-perigrafei-to-vivlio-quot-egklima-stin-archaia-agora-quot/

https://blogs.sch.gr/knprapas/2022/03/16/oi-skepseis-moy-pano-sto-vivlio-egklima-stin-archaia-agora-tis-smaragdas-koykia-a2/

Συνάντηση με τη συγγραφέα και μεταφράστρια Μαρία Αγγελλίδου

8. Πρόγραμμα Connect

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ CONNECT – ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HORIZON 2020 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΣΚΟΠΟΣ: Οι εκπαιδευόμενοι να μάθουν τις επιστήμες μέσω της επιστημονικής μεθόδου και να αποκτήσουν κίνητρα για να ακολουθήσουν σταδιοδρομία στο πεδίο των επιστημών. 

Επιμέρους στόχοι: Οι μαθητές/ριες

  • Θα μάθουν να αλληλεπιδρούν με επιστήμονες-ερευνητές-επαγγελματίες
  • Θα εμπλακούν αυτοί/ες και οι οικογένειες τους σε μία συμμετοχική επιστημονική διαδικασία
  • Θα συμβάλλουν στην επίλυση προκλήσεων που απασχολούν την κοινότητα.
  • να επιδείξουν κοινό ενδιαφέρον μαζί με τις οικογένειές τους για τις επιστήμες και θα  γνωρίσουν την επίδραση των επιστημών στον κόσμο. 

Μαγαλιός Βάιος

Τσαγγάρι Σεβαστή ( Συντονίστρια )

Συμμετοχή μαθητών της Β’ Λυκείου στο πρόγραμμα Connect

9. Πρόληψη και αντιμετώπιση κρίσεων

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ

ΣΚΟΠΟΣ: ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 

Ειδικότεροι στόχοι: 

  • Πρόληψη και αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού
  • Πρόληψη και αντιμετώπιση στρεσογόνων καταστάσεων για τα παιδιά.
  • Υποστήριξη της συνεργασίας μεταξύ μαθητών/ριών
  • Ενίσχυση των σχέσεων μαθητών/ριών και εκπαιδευτικών
  • Ενίσχυση της κουλτούρας ανεκτικότητας και συνεργατικότητας στη σχολική κοινότητα
  • Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της δια-
    φορετικότητας
  • Προετοιμασία των μαθητών/ριών για την ενήλικη ζωή

Διβάνη Αναστασία

Καμπουράκη Αντωνία-Ειρήνη

Κωστούλα Βασιλική

Χαλκιαδάκη Μαριάννα

Χρονοπούλου Ελένη ( Συντονίστρια )

Έναρξη προγράμματος παρεμβάσεων της ΔΙΟΔΟΥ

https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%ba%ce%bb%ce%ae%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%ac%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b5%ce%bc%ce%b2%ce%ac%cf%83%ce%b5%cf%89%ce%bd/

https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%af%ce%b1-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9-%ce%b5%cf%85%ce%b1%ce%b9%cf%83%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%af%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%82/

10. Συμβουλευτική ενδυνάμωση μαθητών

ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΘΕΣΜΩΝ

ΣΚΟΠΟΣ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΘΕΣΜΩΝ 

Ειδικότεροι στόχοι: 

  • Ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών/ριών
  • Προώθηση άτυπων μορφών μάθησης
  • Ενασχόληση με ομίλους και σχολικά πραγράμματα
  • Συμμετοχή σε δράσεις συμβουλευτικής (Tipping point) και προσομοίωσης θεσμών (Rhodes MRC)
  • Ενίσχυση της εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας
  • Διάχυση καλών πρακτικών και εξοικείωση με επιτυχημένους επαγγελματίες 

Διβάνη Αναστασία ( Συντονίστρια )

Κωστής Νικόλαος

Τομάζου Άννα

Tipping point με θέμα “Γυναίκες που καινοτομούν – Κατακτώ τα όνειρά μου”

Tipping point με θέμα “ευαισθητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος”

Tipping Point – Η σημασία των Ψηφιακών δεξιοτήτων

Tipping Point για την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση

Εκπαιδευτικές συνεδρίες Tipping Point

https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ba%cf%84%cf%85%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%b4%ce%ad%cf%82-%cf%83%ce%b5-%ce%b5/

Οργανόγραμμα προγράμματος e-twinning

11. Συμμετοχή σε διαγωνισμούς

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ

ΣΚΟΠΟΣ: Ο συντονισμός των διαγωνισμών σε επίπεδο σχολικής μονάδας

Ειδικότεροι στόχοι: 

  • Να ενθαρρυνθούν οι μαθητές/ριες στη συμμετοχή τους σε σχολικούς διαγωνισμούς
  • Να έρθουν σε επαφή με θέματα που απαιτούν αυξημένη κριτική και συνδυαστική σκέψη
  • Να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη συμμετοχή τους σε σχολικούς διαγωνισμούς
  • Να έρθουν σε επαφή με άτυπους τρόπους μάθησης 

Πανταζής Σπυρίδων

Πράπας Κωνσταντίνος ( Συντονιστής )

https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2021/11/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%bf-%ce%b8/

Αποτελέσματα διαγωνισμού Φυσικής ¨ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ¨

12. Συμμετοχή σε επιμορφωτικές δράσεις

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

ΣΚΟΠΟΣ: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΩΝ 

Επιμέρους στόχοι:

  1.  Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας
  2. Βελτίωση της παιδαγωγικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας
  3. Εξοικείωση με εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις
  4. Προώθηση της κουλτούρας της διά βίου μάθησης
  5. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικής της σχολικής μονάδας σε θέματα που άπτονται της ευρύτερης λειτουργίας του σχολείου π.χ ασφάλεια, πρώτες βοήθειες κλπ

Κουφαλάκη Ιωάννα

Κωστής Νικόλαος

Κωστούλα Βασιλική ( Συντονίστρια )

Επιμορφωτική συνάντηση με θέμα τις μαθησιακές δυσκολίες

https://lyk-kremast.dod.sch.gr/2022/03/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%81%cf%86%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba/